۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲
کد خبر: ۵۷۷۲۴۰
معاون تبلیغ حوزه علمیه خراسان:

نظام جامع تبلیغ حوزه تحول عظیمی در مباحث تبلیغی ایجاد می کند

​معاون تبلیغ حوزه علمیه خراسان نظام جامع تبلیغ را حاصل ساعت ها کار و جلسات مستمر در کمیسیون تبلیغ دبیرخانه شورای عالی حوزه علمیه دانست که با رونمایی از آن در مباحث تبلیغی تحولی بزرگ ایجاد خواهد شد.
حجت الاسلام فردوسی پور

حجت الاسلام محمد فردوسی پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، پیرامون برگزاری همایش جهاد به سبک ولی و رونمایی از نظام نامه جامع تبلیغ حوزه علمیه خراسان گفت: در سالروز حرکت جهادی مقام معظم رهبری در زلزله جنوب خراسان که پنجاهمین سالگرد آن را پشت سرگذاشتیم این حرکت جهادی رهبری تبیین و راهکارها و راهبردهای آن برای طلاب ارائه شد تا پیوستگی و همبستگی مردم و روحانیت که از قبل انقلاب بوده و تا کنون ادامه داشته بیان شود و ان شاءالله بتوانیم در ادامه نیز بر همین مسیر حرکت کنیم.

معاون تبلیغ حوزه علمیه خراسان بیان داشت: همایش با عنوان جهاد به سبک ولی شکل گرفت و در ضمن این همایش سخنران های متعددی داشتیم و نیز جلسات تخصصی برای گروه های جهادی برگزار شد و همچنین جلسه تخصصی اقتصاد از سوی دکتر پیغامی استاد دانشگاه امام صادق(ع) در مورد مسائل روز اقتصاد و شبهات و مشکلات و راه های برون رفت از آن را داشتیم تا در آستانه محرم مبلغان جهادگر نسبت به این قضایا آماده باشند و ذهنشان روشن شود.

وی افزود: این همایش حرکت جدید و نویی بود که ادامه آن راهکار را فراروی طلاب و گروه های جهادی ما قرار می دهد.

دبیر کمیسیون تبلیغ دبیرخانه شورای عالی حوزه علمیه خراسان گفت: نظام جامع تبلیغ حوزه که در جلسات متعدد بحث های متعددی نسبت به بندها و حتی کلمات آن در حضور اهل فن تبلیغ و خطابه صورت گرفته، رونمایی شد.

وی افزود: این نظام نامه جامع تبلیغ با استفاده از اسناد بالادستی آن تهیه شده و در شورای عالی حوزه مورد تصویب قرار گرفته که ما در آستانه ماه تبلیغی محرم از آن رونمایی کردیم.

وی ادامه داد: ان شاءالله که بتوانیم با این نظام جامعه تبلیغ، حرکت تبلیغی استان خراسان بزرگ را به سبک ولی ادامه بدهیم و تحول خوبی در مباحث تبلیغی در حوزه علمیه ایجاد کنیم./933/ت303/ب1

ارسال نظرات