۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۲
کد خبر: ۵۷۷۲۱۰
مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان:

روحانیت پاسخگوی شبهات جوانان باشند

حجت الاسلام صفی یاری گفت: امروز در بین مردم تولید انبوه شبهات و پرسش ها اتفاق می افتد که می طلبد علمای بزرگوار با تشکیل جلسات گفتمانی و پرسش و پاسخ از پمپاژ این شبهات جلوگیری کنند.

پاسخ به شبهات عاشورایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام مسعود صفی یاری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان، در همایش بزرگ طلایه داران تبلیغ که در زنجان برگزار شد، با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم الحرام، گفت: ماه محرم امسال، ماه ویژه ای محسوب شده و می طلبد علما در منابر به طور ویژه ای به برخی از مباحث بپردازند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امسال در منابر در مورد افتخار به گذشته نظام اسلامی و همچنین امید به آینده آن سخنانی به میان آورید، چرا که دشمن عصبانی است و همین هجمه های اقتصادی که به کشور وارد می کنند به این دلیل است که می خواهند حلاوت 40 سالگی انقلاب را کاهش دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در ادامه با اشاره به وجود شبهات فراوان در سطح جامعه، گفت: امروز در بین مردم تولید انبوه شبهات و پرسش ها اتفاق می افتد که می طلبد علمای بزرگوار با تشکیل جلسات گفتمانی و پرسش و پاسخ از پمپاژ این شبهات جلوگیری کنند.

این مقام مسؤول در ادامه با ابراز تأسف از رشد صعودی طلاق در زنجان، افزود: متأسفانه طلاق در استان سیر صعودی داشته و باید علما و مبلغان محترم از مباحث لزوم تاب آوری و افزایش تحمل در خانواده و میان زوجین در منابر استفاده نمایند.

حجت الاسلام صفی یاری در پایان با اشاره به فرا رسیدن ایام هفته دفاع مقدس در روزهای پایانی دهه اول محرم، اظهار داشت: آغاز هفته دفاع مقدس امسال همزمان با ایام سوگواری امام حسین(ع) است که علما و مبلغان محترم باید در این ایام نیز از پیروزی ها و فتوحات این جنگ مقدس صحبت کرده و آن را گرامی دارند./۹۳۵/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات