۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۵۷۷۱۹۴
دادستان کل کشور:

پیشرفت صنعت دفاعی سرمشقی برای دست اندارکان نظام باشد

دادستان کل کشور ضمن تجلیل از دستاوردهای صنعت دفاعی گفت: صنعت دفاعی سرمشقی برای همه دست اندارکان نظام جمهوری اسلامی باشد.
بازدید حجت الاسلام منتظری از صنایع دفاعی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور و هیأت همراه با حضور در نمایشگاه صنایع دفاعی، از جدیدترین دستاوردهای صنعت دفاعی در حوز های هوایی، دریایی، الکترونیک تسلیحات، خودرویی، مهمات، رزم زمینی و ... به ویژه جت جنگده کوثر بازدید کرد.

وی در این بازدید با تجلیل و تمجید از دستاوردهای ارزشمند صنعت دفاعی به ویژه جت جنگنده کوثر جدیدترین دستاورد هوایی کشور، برای همه کارکنان وزارت دفاع به ویژه دانشمندان و متخصصان این وزارتخانه برای تداوم چنین حرکت های آرزوی توفیق کرد.

دادستان کل کشور با اشاره به آیه "وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ" اظهار داشت: خداوند متعال در این آیه می فرمایند هر چه توان و نیرو دارید در تقابل با دشمنان باید به صحنه بیاورید و آنچه را که در بازدید از نمایشگاه صنایع دفاعی مشاهد کردم موجب افتخار بوده و تحقق این آیه شریفه است.

وی دستاوردهای ارزشمند صنعت دفاعی را تحقق "ما می توانیم" مورد تاکید حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) دانست و تصریح کرد: عزیزان و دانشمندان متعهدمان در وزارت دفاع خواستند و توانستند توان بازدارندگی را برای کشور ایجاد کنند و در هر عرصه ای توانایی چنین کارهایی را دارند.

دادستان کل کشور با بیان اینکه امیدواریم این خدمات ارزنده، به یاد ماندنی و بسیار قابل تقدیرو تشکر به عنوان سرمشقی برای همه دست اندارکان در سایر بخش های نظام جمهوری اسلامی ایران مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد:  همه مسئولان باید همچون دانشمندان متخصص وزارت دفاع در راستای خدمت به مردم، کشور و انقلاب تمام توان خود را به منصه ظهور برسانند و نیازهای جامعه را برطرف کنند.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری با بیان اینکه متخصصان وزارت دفاع نشان دادند با اراده قوی می شود هر مشکلی را از پیش رو برداشت، گفت: این حرکات و گام های موثر در وزارت دفاع برای دولتمردان و تیم اقتصادی دولت و کسانی که برای معیشت مردم تلاش می کنند می تواند در راستای تقابل تحریم هایی که دشمن به ما تحمیل کرده سرمشقی راهگشا باشد.

وی با بیان اینکه افتخار می کنم در این نمایشگاه ارزنده حضور پیدا کردم، گفت: برای متخصصان و دانشمندان وزارت دفاع دعا می کنیم تا خداوند متعال توان آنها را افزایش دهد و هر چه زودتر بتوانند کشور را در جهان فناوری و علم و دانش به مرحله عالی برسانند که بحمدالله زمینه و قابلیت این رشد و ارتقا فراهم است.

ارسال نظرات