۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۵۷۷۱۹۱
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی:

روش های صحیح عزاداری در جامعه تبیین شود

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به فرا رسیدن ایام محرم گفت: با استفاده از ظرفیت های تبلیغی و هیأت های مذهبی باید روش های صحیح عزاداری تبیین شود و جلوی خرافات گرفته شود.
امام جمعه خرم آباد

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به فرا رسیدن ایام محرم بیان داشت: با استفاده از ظرفیت های تبلیغی و ظرفیت هیأت های مذهبی باید روش های صیحیح عزادارای تبیین شود.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای ترویج خرافه و بدعت در عزاداری افزود: بصیرت بخشی و روشنگری راه مقابله با توطئه های دشمن در این زمینه و جلوگیری از رواج خرافات است.

نماینده ولی فقیه در لرستان به تأثیرگذاری و ماندگاری نهضت عاشورا اشاره کرد و اظهار داشت: از دلایل ماندگاری قیام کربلا اراده و مشیت الهی، اخلاص و بصیرت است.

وی در ادامه با تأکید بر ضرورت بصیرت بخشی و تبیین اهداف قیام عاشورا خاطرنشان کرد: منظور از بصیرت دشمن شناسی و گم نکردن هدف قیام عاشورا است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی کربلا را تجلی اخلاص و بصیرت خواند و ادامه داد: افرادی که به دنبال انسانیت هستند، تجلی انسانیت را در کربلا جستجو می کنند.

وی با تأکید بر ضرورت تلاش انسان های پاک و مخلص برای ماندگاری نهضت عاشورا اظهار داشت: هدف قیام امام حسین(ع) برای امر به معروف و نهی از منکر بود و باید به این مهم توجه شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت نهادینه سازی امر به معروف و نهی از منکر تأکید کرد و بیان داشت: برای صیانت جامعه از آسیب های اجتماعی و اصلاح جامعه باید به امر به معروف و نهی از منکر عمل شود.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه امربه معروف و نهی از منکر جامعه را در سلامت نگه می دارد و از آسیب های اجتماعی مصون می سازد، گفت: احیای امر به معروف و نهی از منکر وظیفه ای همگانی است و باید در طول سال به آن توجه شود./9451//۳۰۳/خ

ارسال نظرات