۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۵۷۷۱۵۸
نماینده خبرگان رهبری:

فتنه بصره نشانه عصبانیت استکبار از ایران است

حجت الاسلام والمسلمین دولابی با اشاره به حوادث در عراق، گفت: این جنجالی که به راه انداخته اند، نشان دهنده عصبانیت شدید استکبار جهانی از ایران اسلامی است.
حجت‌الاسلام محمد حاج ابوالقاسم دولابی نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالقاسم دولابی، نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری در همایش بزرگ طلایه داران تبلیغ که در آستانه ماه محرم الحرام در زنجان برگزار شد، با اشاره به دیدار چند روز گذشته  اعضای مجلس خبرگان رهبری با مقام معظم رهبری، گفت: اولین نکته ای که ایشان فرمودند با توجه به اینکه روز مباهله بود، این بود که مباهله یعنی تأکید بر حقانیت خویشتن.

وی در ادامه افزود: یعنی کسی که حق است، بر حقانیت خود تأکید کرده و بر پای اعتقاد خویش محکم ایستادگی کرده و از هیاهو و جنجال های دیگران هیچ هراسی به خود راه نمی دهد.

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به ضرورت وجود چنین روحیه ای در نیروهای انقلابی، تأکید کرد: انقلاب اسلامی نیز امروز به چنین روحیه ای نیاز داشته و افراد باید از هیاهوی دشمن هیچ هراسی به خود راه ندهند، و اگر بتوانیم از عنصر محرم و صفر به خوبی استفاده کنیم، می توانیم حقانیت خود را در کشور ترویج نمائیم چرا که حقانیت انقلاب ما سرچشمه گرفته از انقلاب حسینی است.

حجت الاسلام والمسلمین دولابی در ادامه با اشاره به شعارهای انقلاب حسینی، اظهار داشت: ظلم ستیزی و عزت مداری از شعارهای حرکتی امام حسین (ع) است که باید علما از آن الهام گرفته و در راستای حقانیت انقلاب و کشور اسلامی استفاده کنند.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با بیان اینکه امام حسین (ع) از دین داران غیر انقلابی عبور کرد، افزود: عبور از دین داران غیر انقلابی از دیگر رفتارهای امام حسین (ع) در حرکت انقلابی خود بود که ما نیز امروز در انقلاب اسلامی خویش دچار آن بوده و باید از این حرکت ایشان الگو برداری کنیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: برخی از دین داران غیر انقلابی به ما می گویند که شما چکار دارید به رویارویی با استکبار جهانی؛ شما بپردازید به همین اعمال حج و نماز و روزه و امثال اینها، ما نیز در برابر آنها از امام حسین (ع) باید الهام بگیریم که ایشان اعمال حج را برای انجام خواسته خدا رها نمود؛ چرا که دین دار انقلابی در قالب های تکراری نمی ماند.

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به مبارزه امام خمینی (ره) با دین داران غیر انقلابی، تصریح کرد: امام (ره) نیز در دوره مبارزاتی خود از این مشکلات رنج می برد و افزون بر مبارزه با رژیم طاغوتی با دین داران غیر انقلابی عافیت طلب نیز مبارزه می کرد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نطق های برخی از نمایندگان در مجلس، گفت: امروز در مجلس شورای اسلامی نماینده ای نطقی ایراد می کند که هدفش از آن تطهیر آمریکا است، و همین افراد هستند که وظیفه ما را در جامعه بیشتر کرده و ما نیز در مقابله با آنان نباید از پای بنشینیم.

حجت الاسلام والمسلمین دولابی با اشاره به قضایای اخیر آتش زدن کنسولگری ایران در عراق، گفت: این جنجالی که بین ایران و عراق راه انداخته اند و همین چند روز پیش نیز کنسولگری ما را در بصره آتش زدند، نشان دهنده عصبانیت شدید استکبار جهانی از ایران اسلامی است که پیشرفت های زیادی در عرصه منطقه ای و جهانی داشته است./۹۳۵/د103/ب1

ارسال نظرات