۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۵۷۷۰۶۹
در ایام محرم صورت می گیرد؛

اعزام ۱۳۰۰ مبلغ به مناطق مختلف خراسان جنوبی

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: در آستانه ایام ماه محرم بیش از یک هزار و ۳۰۰ نفر مبلغ به مناطق مختلف استان اعزام می‌شوند.
حجت الاسلام رضایی اعزام مبلغ

حجت الاسلام احمد رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی اظهار داشت: در آستانه ایام ماه محرم بیش از یک هزار و 300 نفر مبلغ به مناطق مختلف استان اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه تعدادی از مبلغان بومی و تعدادی از مبلغان نیز از حوزه‌های علمیه قم، مشهد و اصفهان در استان فعالیت خواهند کرد، گفت: این مبلغان در سطح استان به بیان معارف اهل بیت(ع) می‌پردازند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: مبلغان در ایام ماه محرم به بیان مباحثی از جمله خانواده و سبک زندگی، حجاب و عفاف، آسیب‌های اجتماعی، بیان دستاوردهای انقلاب و مقایسه قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، امربه معروف و نهی از منکر می‌پردازند.

حجت الاسلام رضایی تصریح کرد: اداره تبلیغات اسلامی استان این آمادگی را دارد تا به مناطقی که نیاز به روحانی دارند مبلغ اعزام کند.

وی ادامه داد: همچنین همایش مسؤولان هیئات مذهبی و مداحان اهل بیت(ع) استان با حضور 500 تا 600 نفر از روحانیان و مداحان روز پنجشنبه 22 شهریورماه جاری در سالن اجلاس دانشگاه پیام نور بیرجند برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: فردا نیز همایش تلفیقی با حضور روحانیان و مداحان استان در سالن غدیر برگزار می شود./9314/ت303/ب1

ارسال نظرات