۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۳
کد خبر: ۵۷۷۰۳۷
مسؤول موسسه تخصصی خطابه امیر:

مبلغان با حضور در میان مردم به فعالیت جبهه‌ای اقدام کنند

مسؤول موسسه تخصصی خطابه امیر با بیان اینکه مبلغان با حضور در میان مردم به صورت جبهه‌ای فعالیت کنند تا توطئه دشمنان خنثی شود، گفت: شاید کار جبهه‌ای دیده نشود اما اثری فوق العاده مطلوب در جامعه دارد.
عکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام وکیل‌پور مسؤول موسسه تخصصی خطابه امیر، امروز در سومین همایش مبلغین استان تهران با محوریت "میثم تمار" لسان برنده ولایت که در موسسه تخصصی خطابه امیر بیان برگزار شد، گفت: امروز اگر ما بخواهیم در برابر توطئه دشمنان کشور را ایمن کنیم ابتدا باید از تهران شروع کنیم؛ بنابراین نجات کشور در گرو نجات تهران است.

وی افزود: جریان و توطئه دشمن جدی است ما نباید سهل انگارانه از کنار فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان عبور کنیم بنابراین مبلغان افزون بر منبر باید در کنار مردم قرار گیرند تا نقشه دشمن که ناامید کردن ملت است خنثی شود.

حجت الاسلام وکیل‌پور با بیان اینکه امروز دشمنان برای آنکه بتوانند مردم را ناامید کنند دست به هر کاری می‌زنند، ابراز کرد: حریم منبر و مسجد باید حفظ شود، خیمه امام حسین(ع) باید سنگر باشد در غیر این صورت اثر بخشی مطلوب از هیئات کسب نمی‌شود؛ بنابراین تلاش کنید در هیات برای امام زمان(عج) سرباز تربیت کنید.

مسؤول موسسه تخصصی خطابه امیر دلیل سکولار بودن برخی هیئات را منبرهای سکولار دانست و گفت: مبلغان در هیئات بعد از سخنرانی بین مردم بنشینند و با آنان ارتباط نزدیک برقرار کنند این امر نقش مهمی در هدایت هیئات می‌تواند ایفا کند.

وی با تاکید براینکه رهبر و امام در یک جامعه به عنوان دیدبان قلمداد می‌شود، ابراز کرد: دیدبان تمام خطوط دشمن را می‌بیند، امام و رهبر جامعه افزون بر بدحجابی در خیابان‌های تهران فرزندان شیخ زکزاکی‌ها را در خارج از این کشور مشاهده می‌کند و بر اساس همین مشاهده می‌گوید کدام خط دشمن را باید اول بزنید؛ بنابراین اگر رهبر معظم انقلاب بارها فرمودند: از کالای ایرانی استفاده کنید چون جنگ اقتصادی دشمن را پیش بینی می‌کردند و می‌دیدند.

حجت الاسلام وکیل‌پور ادامه داد: امروز رهبر معظم انقلاب می‌دانند هدف دشمن چیست و از کدام خط احتمال حمله دارد.

مسؤول موسسه تخصصی خطابه امیر با بیان اینکه امروز افزون بر کار تشکیلاتی باید جبهه‌ای کار شود، گفت: امام علی(ع) زمانی که با مالک گفت برگرد چون می‌دانستند اگر چنین نشود فتنه می‌شود؛ امام راحل زمانی که فرمودند باید حصر آبادان شکسته شود، رزمندگان بدون اینکه توقف کنند تا مشکلات اقتصادی را رفع کنند به میدان نبرد رفتند و موفق شدند؛ امروز نیز شاید کار جبهه‌ای دیده نشود اما اثرش فوق العاده مطلوب است./813/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات