۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰
کد خبر: ۵۷۷۰۳۵
استاد حوزه علمیه:

طلاب با ورود به فضای مجازی با اقدامات خصمانه دشمن مبارزه کنند

استاد حوزه علمیه با تاکید براینکه طلاب با ورود به فضای مجازی با اقدامات خصمانه دشمن مبارزه کنند، گفت: امروز جنگ، جنگ رسانه‌ای است و در این میدان رزمنده پا به کار می‌خواهد تا در مقابل هجمه‌های دشمن نبرد کند.
عکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام قدیری استاد حوزه علمیه، امروز در سومین همایش مبلغین استان تهران با محوریت "میثم تمار" لسان برنده ولایت که در موسسه تخصصی خطابه امیر بیان برگزار شد، گفت: امروز دشمن ارتباط مستقیم با مردم ندارد از این رو با ایجاد فضای مجازی با ارتباط برقرار کردن با مردم به دنبال انحراف اذهان عمومی است.

وی افزود: متاسفانه امروز صدای این رسانه بسیار بلند است برای همین مردم تصور می‌کنند پیام‌ها و محتوا‌های این رسانه‌ها برای کشور خودمان است در حالی که این رسانه‌ها و محتوای از آن دشمن و برای ایجاد جنگ روانی و تحریف در مبانی دینی برنامه ریزی و نشر می‌یابد.

حجت الاسلام قدیری با اشاره به توطئه بهمن ماه دشمنان در راه اندازی راهپیمایی‌های برنامه ریزی شده، ابراز کرد: در این ایام بود که دشمن با هشتگ‌های متفاوت در اینستاگرام و توییتر مردم را به شرکت در این راهپیمایی دعوت می‌کرد.

استاد حوزه علمیه دلیل موضع‌گیری دشمنان علیه انقلاب را موفقیت در آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: تجمع طلاب در مدرسه فیضه در راستای حمایت از مطالبه به حق مردم صورت گرفت اما دشمن با نفوذ در تجمع و هشتگ گذاری در رسانه‌های اجتماعی هدف این تجمع را در اذهان عمومی چیزی غیر از مطالبه به حق مردم جلوه داد.

وی با استناد به کلام مرحوم علامه طباطبایی، گفت: آیت‌الله طباطبایی فرمودند: جامعه اسلامی از هر جهت که احتمال می‌دهد دشمن می‌خواهد ضربه بزند باید خود را از آن جهت مجهز کند؛ بنابراین امروز می‌طلبد طلاب در فضای مجازی ورود کرده و با اقدامات خصمانه دشمن مبارزه کنند.

حجت الاسلام قدیری با بیان اینکه امروز دشمن درحال پاشیدن بذر تردید بین مردم است، عنوان کرد: مخاطبان در فضای مجازی در زمره مخاطبان داوطلب قرار می‌گیرند از این رو به راحتی می‌توان ذهن این افراد را جهت داد. در فضای مجازی می‌توان با تفکرات جوانان آشنا شد و با افراد خارج از مرزهای جغرافیایی ارتباط برقرار کرد بنابراین امروز نباید تنها به منبرها بسنده کرد و از فضای مجازی غافل شد.

استاد حوزه علمیه در پایان خاطرنشان کرد: اکثر پیج‌های دشمنان در اینستا فیک و یا ربات هستند ما نباید اجازه دهیم دشمن با استفاده از این ابزار مردم را جذب و منحرف کند. امروز جنگ جنگ رسانه‌ای است و در این میدان رزمنده می‌خواهد تا در مقابل دشمن بایستد./813/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات