۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۸
کد خبر: ۵۷۷۰۲۵
آیت الله موسوی جزایری پیشنهاد داد؛

تشکیل اتاق فکر جنگ اقتصادی با حضور رؤسای قوای سه گانه

امام جمعه اهواز توصیه به تشکیل اتاق فکر جنگ اقتصادی با حضور مسؤولان و معاونان اول رؤسای قوای سه گانه کرد.
حضور آیت الله موسوی جزایری در همایش تجلیل از خادمان قرآنی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه اهواز با گرامیداشت هفته تعاون اظهار داشت: به فکر روستاها باشیم، روستاییان بدانند که تسهیلات بسیاری برای شان در نظر گرفته شده و با غنیمت شمردن این تسهیلات، وام های کم بهره را دریافت و به سرمایه گذاری بپردازند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه سال گذشته در کشور ۳ میلیارد دلار صادرات میوه داشتیم، افزود: روستاییان آستین همت بالا زده و تولید را زیاد کنند و از آنجا که دولت از راه های مختلف در صدد کمک به روستاها است، قطعا اوضاع بهتر خواهد شد.

امام جمعه اهواز به دیدار روز گذشته اعضای خبرگان رهبری با رهبرانقلاب اشاره کرد و گفت: رهبری، انتقاد را دوستانه و خوب و لازم دانسته و در عین حال گوشزد کرد که نباید خوبی ها و خدمات نادیده گرفته شود و تنها به اشتباهات و ناکارآمدی ها اشاره کنیم.

زعیم حوزه علمیه خوزستان ادامه داد: رهبری در این دیدار گفتند گزارشی دقیق از منابع موثق به دست مان رسیده که آمریکا و رژیم صهیونیستی با هزینه عربستان سعودی، ستاد مفصلی در پشت مرزهای ما تشکیل داده و اتاق جنگی به راه انداختند تا با آموزش زبان فارسی به افرادشان بر وضع کشور مسلط شوند و از نزدیک جنگ تمام عیار روانی از طریق فضای مجازی راه بیندازند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دشمن برای جنگ روانی و نشر اخبار دروغ برنامه ریزی کرده است، خاطرنشان کرد: جوانان غیور و متدین ما همچون دوران جنگ تحمیلی اتاق فکر تشکیل و در فضای مجازی به دفاع پرداخته و جواب دروغ هایشان را بدهند.

آیت الله موسوی جزایری با بیان اینکه در زمینه پاسخ به دروغ های دشمنان و جنگ روانی برنامه ریزی شده در کشور شاهد کوتاهی هستیم، عنوان داشت: جوانان متدین ما، شبهه های دشمنان در فضای مجازی را پیگیری و با پاسخگویی به آنها، روشنگری کنند که قطعا با چنین اقدامی، دشمن منزوی می شود.

وی با بیان اینکه دشمنان، نوکران داخلی را استخدام و به مبارزه با ملت ایران برخاسته اند، تصریح کرد: چرا جوانان ما به دفاع نمی پردازند، جوانان اگر می خواهند راه شان، راه حسینی باشد به مقابله با دشمن روی بیاورند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان اظهارداشت: محتکران در سایه جنگ روانی دشمن در فضای مجازی دست به چنین اقداماتی زده و با احتکار کالا در پی به دست آوردن سودهای بیشتر است؛ حال آنکه در صورت عدم وجود فضای مجازی و باور نداشتن خبرها، دست به چنین کاری نمی زدند.

امام جمعه اهواز خطاب به طلاب و جوانان مسجدی گفت: هوشیار باشید امروز زمان دفاع از اسلام است به میدان ورود کنید.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری توصیه به تشکیل اتاق فکر جنگ و تهاجم در رأس مملکت کرد و گفت: این اتاق از مسؤولان و معاونان اول رؤسای قوای سه گانه کشور تشکیل و شبانه روز فعالیت داشته باشد حال آنکه آمریکا چندین ماه است اتاق جنگ خود را تشکیل داده است.

زعیم حوزه علمیه خوزستان گفت: رؤسای قوای ۳ گانه معاونان ارشد خود را در رأس اتاق جنگ بگذارند البته بازوان چنین اتاقی از یک سو کارشناسان زبده اقتصادی هستند تا نظریات شان را بیان کنند.

آیت الله موسوی جزایری خاطرنشان کرد: بازوی دیگر بازوی اطلاعاتی است که فسادهای اقتصادی داخلی و اطلاعات دشمن را لحظه‌ای رصد و به اطلاع مسؤولان اتاق جنگ برساند تا مقابله های لازم صورت گیرد./۹۴۵۶/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات