۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳
کد خبر: ۵۷۷۰۱۳
آیت الله طه محمدی:

خطر جنگ رسانه ای بالاتر از تحریم ها است

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: جنگ رسانه ای خطرش بسیار بالاتر از تحریم ها است بنابراین امروز واجب است که وفاق را حفظ کنیم و بدانیم که امروز روز وفاق، دوستی و امیدواری است.
نماز جمعه همدان نماز جمعه همدان نماز جمعه همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان ظهر در امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته همدان با اشاره به مناسبت های ماه ذی الحجه آن را ماهی مبارک دانست و خاطر نشان کرد: وقایعی در این ماه وجود دارد که هر کدام از آنها به نوبه خود اتفاق مهم و بزرگی تلقی می شود.

وی عید غدیر خم را یکی از این مناسبت های مهم بر شمرد و بیان داشت: به لطف خداوند توانستیم در این عید بزرگ در بیش از 150 مکان مختلف جشن غدیر برگزار کنیم که جای تقدیر و تشکر از نسل جوان برای همکاری در این مراسمات دارد.

آیت الله طه محمدی در ادامه به عید مباهله نیز اشاره ای کرد و اظهار داشت: متاسفانه نتوانسته ایم فرهنگ مباهله را آن طور که شایسته است به بدنه جامعه منتقل کنیم.

وی با تشریح جریان مباهله عنوان کرد: آشنایی با تاریخ اسلام بر هر شیعه ای واجب است و به نظر بنده اگر کسی با تاریخ اسلام آشنایی نداشته باشد او را باید جزء عوام بدانیم.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری نبود رهبری صالح را بزرگترین مشکل جهان غرب دانست و گفت: دلیل آمار بالای خود کشی در جهان غرب نبود رهبری صالح است که راه را از بیراهه برای ملت خود مشخص و زندگی را معنا کند.

وی به دیدار اعضای خبرگان با مقام معظم رهبری پرداخت و افزود: انصافا فرمایشات رهبر معظم انقلاب را باید مکررا گوش دهیم و ساده از کنار آن عبور نکنیم و چرا که بیانات ایشان واقعا فصل الخطاب است.

امام جمعه همدان تاکید کرد: در جلسه اخیر خبرگان دولت و مسؤولان قول دادند که با گرانی موجود به طور جدی مبارزه کنند و مردم نیز باید در این برهه از زمان صبور باشند تا سربلند از ماجرا بیرون بیاییم.

وی ادامه داد: تنها نباید نیمه خالی لیوان و مشکلات را ببینیم و از امنیتی که امروز به برکت خون شهدا و حضور سربازان گمنام امام زمان جمهوری اسلامی را تبدیل به جزیره امن در منطقه کرده است باید یاد کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان از بین بردن آرامش در جامعه و بد بینی نسبت به مسؤولان را هدف دشمن عنوان و تصریح کرد: در دوران جنگ با وجود بمباران های صدام کشور دارای آرامش خاصی بود اما امروز به دلیل مسموم ساختن فضا و تبلیغات دشمن با هر شایعه ای مردم می ترسند.

وی حمایت از دولت را وظیفه همگان دانست و گفت: هنگامی که رهبر معظم انقلاب می فرمایند که باید از دولت حمایت کنیم چه طور عده ای از امام خود جلو می زنند و شروع به تخریب می کنند.

امام جمعه همدان تاکید کرد: جنگ رسانه ای خطرش بسیار بالاتر از تحریم ها است بنابراین امروز واجب است که وفاق را حفظ کنیم و بدانیم که امروز روز وفاق، دوستی و امیدواری است./۹۷۹/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات