۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۶
کد خبر: ۵۷۶۹۸۷
خرم طوسی:

مسؤولان به جای حرف زدن عملا مشکلات مردم را حل کنند

مشاور فرمانده ارتش عمل گرایی را یکی از شاخصه های اصلی شهدا برشمرد و گفت: گیر مسؤولان ما این است که به عمل توجهی ندارند.
خرم طوسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، رضا خرم طوسی مشاور عالی فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران پنجشنبه شب در یادواره شهدای مشق عشق که در بوستان شهدای آذر قم برگزار شد، با اشاره به این که بسیج دارای بصیرت است، گفت: بسیج در همه عرصه ها و زمان هایی که نیاز بوده است تا اقتدار نظام به رخ دشمنان کشیده شود، حضور فعال داشته است.

وی اضافه کرد: بسیج با بصیرتی که دارد، چه در دوران دفاع مقدس و چه پس از آن حضوری پررنگ در عرصه پشتیبانی از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی داشته و همواره مورد استقبال آحاد مختلف جامعه بوده است.

خرم طوسی با اشاره به این که در دوران تحریم ها و جنگ نرم نیز بسیج در خط مقدم قرار دارد، اظهار داشت: امروز هم در جنگ اقتصادی و بنابر فرموده رهبر معظم انقلاب، تهاجم همه جانبه رسانه ای دشمن نیز این بسیج است که با بصیرت و مقاومت، در برابر دشمن ایستادگی می کند.

مشاور عالی فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: شهدا با آن بصیرت و آگاهی که داشتند به خوبی وظیفه خود را تشخیص داده، در راه امام راحل قدم گذاشتند و این گونه راه چندین ساله را یک شبه طی کردند و به سعادت ابدی دست یافتند.

وی عمل گرایی را یکی از شاخصه های اصلی شهدا برشمرد و ابراز داشت: گیر مسؤولان ما این است که به عمل توجهی ندارند؛ حرف زدن که سختی ندارد، بلکه این عمل و خدمت به مردم است که به تلاش و کوشش نیاز دارد.

خرم طوسی یادآور شد: عشق شهدا از جنس زمینی، آسمانی، علمی و روحانی نبود، بلکه جنسی خالص و ناب داشت که از خود سرچشمه معرفت الهی نشأت می گیرد؛ این که شهید چمران همه تعلقات مادی را رها می کند و در راه دفاع از انقلاب اسلامی قدم برمی دارد به خوبی نشانگر رهایی و آزادگی این شهید عزیز و سرافراز است.

مشاور عالی فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان این که شهدا در راه خود به اهل بیت(ع) تأسی کردند، عنوان کرد: شهدا مشق عشق خود را به خوبی نگاشتند و در این راه از هیچگونه تلاشی فروگذار نکردند.

وی با تأکید بر این که شهدا در قیامت حجت محسوب می شوند، مطرح کرد: ما قادر به وصف این بزرگواران نیستیم و نخواهیم توانست آن گونه که شایسته است دین خود را نسبت به آن ها ادا کنیم، بنابراین باید به گونه ای برای مردم خدمت کنیم که در قیامت مدیون خون این شهدای والامقام نباشیم./841/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات