۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸
کد خبر: ۵۷۶۸۸۷
آیت‌الله سعیدی:

«یوم المباهله» روز اثبات حقانیت اهل بیت پیامبر است

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها با تصریح بر این‌که فرایندهای بروکراسی صنعت بیمه باید در راستای رفاه حال بیمه‌شدگان بازآرایی شود، گفت: آموزش و به‌روزرسانی نیروی انسانی برای صنعت بیمه می‌تواند یک سرمایه باشد.
آیت الله سعیدی در دیدار با بیمه کوثر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار جمعی از مدیران و کارکنان شرکت بیمه کوثر که در سالن محراب شبستان بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد ،از روز مباهله به‌عنوان روز اثبات حقانیت اسلام و اهل‌بیت اطهار علیهم‌السلام یادکرد و اظهار داشت: مرور این واقعه تاریخی به ما می‌آموزد که کسانی در جامعه ضمن آن که حقیقت را می‌دانند در مبارزه با آن پافشاری دارند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها با تأکید بر این‌که انتخاب و اختیار اساسی‌ترین حق انسان در زمین است، گفت: هدایت مبتنی بر تعیین پاداش و عقاب برای انسان‌ها تشریع شده و راه شناخت خوبی‌ها تأمل در کنه و عوارض بدی‌ها است.

آیت‌الله سعیدی با تصریح بر این‌که فرایندهای بروکراسی صنعت بیمه باید در راستای رفاه حال بیمه‌شدگان بازآرایی شود، ابراز داشت: فرایندهای بروکراسی عمدتاً از سوی مدیران برای ایجاد امنیت در برابر نفوذ و انحراف تعریف می‌شود؛ بر این اساس مدیران موفق به این نکته نیز توجه دارند که نباید فرایندها زمینه برانگیختن حساسیت مخاطبانشان شود.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها گسترش خدمات را از دیگر ضرورت‌های صنعت بیمه برشمرد و گفت: آموزش و به‌روزرسانی نیروی انسانی برای صنعت بیمه می‌تواند یک سرمایه باشد؛ بر این اساس مردم در فرایند قانونی بیمه نباید با کارکنان غیرحرفه‌ای مواجه شوند./837/پ۲۰۳/ج

ارسال نظرات