۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۹
کد خبر: ۵۷۶۸۷۰
کارشناس فضای مجازی:

توطئه وهابیت، شیعه را در مقابل شیعه قرار دادن است

کارشناس فضای مجازی با بیان اینکه امروز دشمنان می‌خواهند شیعه را در مقابل شیعه قرار دهند، گفت: شایعات وهابیت در راستای تخریب روحانیت و مرجعیت طراحی شده است.
عکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، چاوشی کارشناس فضای مجازی، امروز در در همایش مبلغان و پاسخ به شبهات ولایت که با محوریت تاریخی_روایی که در سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد در پاسخ به برخی شبهات در زمینه خطبه غدیر گفت: امروز دشمن در پشت مرزهای اعتقادی جوانان خیمه زده و فضای مجازی در این توطئه بسیار نقش دارد.

وی افزود: امروز دشمنان برای رسیدن به اهداف شوم خودشان برنامه‌های فراوانی برای حوزه و دانشگاه طراحی می‌کنند تا از این طریق بتوانند در اعتقاد جوانان تاثیرگذار باشند.

چاوشی ایجاد شبکه‌های فارسی زبان از سوی دشمنان به انحراف کشاندن مردم دانست و اظهار داشت: با راه اندازی این شبکه‌ها ابتدا اهل سنت و امروز همه مردم را مورد خطاب قرار داده‌اند.

کارشناس فضای مجازی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بارها به نفوذ دشمن در دانشگاه‌ها و حوزه‌ها تاکید داشتند ابراز کرد: لازم است جوانان در هنگام مواجهه با شبهات به سرعت به دنبال پاسخ آن از طریق مراجع معتبر باشند.

وی با بیان اینکه امروز دشمن به هر طریق و وسیله‌ای می‌خواهد ولایت و مرجعیت را تخریب کند، اظهار داشت: شایعاتی که در فضای مجازی و رسانه‌های جمعی از سوی دشمنان در تخریب روحانیت مشاهده می‌شود همه هدایت شده از سوی وهابیت است.

چاوشی ادامه داد: ما باید مراقب این توطئه دشمنان باشیم و بدانیم که امروز دشمنان می‌خواهند شیعه را در مقابل شیعه قرار دهند از این رو به نفوذ در حوزه‌ها اقدام کرده‌اند؛ بنابراین شبهه شناسی برای مقابله با شبهات و توطئه دشمنان به شمار می‌رود./813/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات