۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۹
کد خبر: ۵۷۶۸۶۷
در گفتگو با فرزند مرحوم حجت الاسلام عرفان مطرح شد؛

حجت الاسلام عرفان منبر امام حسین را وظیفه خود می دانست

حجت الاسلام امیر محسن عرفان با اشاره به شخصیت علمی و اخلاقی مرحوم حجت الاسلام و المسلمین عرفان اظهار داشت: مرحوم حجت الاسلام و المسلمین عرفان منبر امام حسین(ع) را وظیفه خود می دانست و ۴۰ سال افتخار نوکری امام حسین(ع) را در کارنامه زندگی خود داشت.
حجت الاسلام عرفان

حجت الاسلام امیر محسن عرفان فرزند مرحوم استاد اخلاق شیخ حسن عرفان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا به جزئیات تشییع و تدفین مرحوم والد گرامی اشاره کرد و گفت: پیکر مرحوم حجت الاسلام و المسلمین عرفان روز پنجشنبه به قم منتقل خواهد شد و روز جمعه 16شهریور ماه در گلزار شهدای قم به خاک سپرده خواهد شد.

وی افزود: پیکر مرحوم حجت الاسلام و المسلمین حسن عرفان صبح روز پنجشنبه از مسجد امام(ره) تا مسجد قائم(عج) شهر کرمان تشییع خواهد شد و بلافاصله پیکر ایشان به قم منتقل می شود.

حجت الاسلام عرفان خاطر نشان کرد: مراسم تشییع و تدفین مرحوم حجت الاسلام و المسلمین حسن عرفان در قم روز جمعه ساعت 9صبح در حرم مطهر حضرت معصومه(س) آغاز و در گلزار شهدای قم به خاک سپرده خواهد شد و مراسم ختم این مرحوم جمعه شب در مسجد اهل بیت(ع) واقع در 45متری عماریاسر برگزار می شود.

فرزند مرحوم حجت الاسلام و المسلمین حسن عرفان با اشاره به شخصیت علمی و اخلاقی ایشان اظهار داشت: منبر امام حسین(ع) برای مرحوم حجت الاسلام و المسلمین عرفان از اهمیت خاصی برخوردار بود و ایشان 40سال افتخار نوکری امام حسین(ع) داشت.

وی گفت: مرحوم حجت الاسلام و المسلمین عرفان همیشه از باب وظیفه منبر امام حسین(ع) می رفت و منبر رفتن ایشان جا و مکان نمیشناخت چراکه بارها اتفاق افتاده بود که ایشان برای منبر رفتن مناطق دورافتاده در شهرهای مختلف را به مجالس معروف در تهران ترجیح می دادند.

وی با اشاره به ساده زیستی مرحوم والد عنوان داشت: مرحوم حجت الاسلام و المسلمین عرفان در محله آذر، کوچه پامنار سکونت داشتند و بارها به ایشان پیشنهاد می دادند که منزل خویش را تغییر دهد ولی ایشان حاضر به این کار نبودند و تا آخر عمر خویش در منزل ساده خود زندگی کردند.  

وی در پایان گفت: بارها اتفاق می افتاد که مرحوم حجت الاسلام و المسلمین عرفان به مراسماتی که در شهرهای مختلف دعوت می شدند بدون منت از میدان 72تن سوار اتوبوس می شدند تا خود را به محل مراسم برسانند.

فرزند مرحوم حجت الاسلام و المسلمین عرفان به دروسی که ایشان در حوزه علمیه تدریس داشتند اشاره داشت، گفت: مرحوم حجت الاسلام و المسلمین عرفان در حوزه علمیه دروس مختصر، مطول تدریس داشتند همچنین در موسسات تخصصی حوزه های علمیه به صورت تخصصی مشغول تدریس بودند./۱۳۲۵//۳۰۲/خ

 

ارسال نظرات