۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۵۷۶۷۸۲
رییس ستاد اقامه نماز هرمزگان:

فرهنگ نماز، کم کاری و فساد اداری را از بین می برد

رئیس ستاد اقامه نماز استان هرمزگان با تاکید بر تلاش دبیران اقامه نماز بر ترویج فرهنگ نماز در بین کارکنان دستگاه های اجرایی به عنوان بدنه نظام، گفت: فرهنگ نماز، کم کاری و فساد اداری را از بین می برد.
نماز

به گزارش خبرگزاری رسا در هرمزگان، حجت الاسلام محمدحسن فروزان نژاد رییس ستاد اقامه نماز هرمزگان در نشست دبیران اقامه نماز دستگاه های اجرایی استان هرمزگان گفت: بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز با عنوان«شیوه ها و مهارت های دعوت به نماز» که 20 آبان ماه سال جاری در سمنان برگزار می شود.

وی، شیوه‌های انس کودکان با نماز در مهدهای کودک،  مهارت‌های دعوت به نماز در مدارس و دانشگاه‌ها، را‌های دعوت به نماز در خانواده، ‌روش‌های دعوت همسالان به نماز، راه‌های دعوت به نماز در فضای مجازی و رسانه، شیوه‌ها و مهارت‌های دعوت به نماز در ادارات ( مدیران و کارکنان) و روش‌ها و مهارت های مبلغین و روحانیون در دعوت به نماز را از موضوعات مقالات این اجلاس ذکر کرد.

رییس ستاد اقامه نماز هرمزگان افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب‌ «ایده‌ها و تجربیات موفق»، «آثار ادبی و هنری شامل کتاب، مقاله، شعر، رمان، قصه و خاطره»، «فیلم نامه»، «نمایش نامه»، «فیلم کوتاه»، «مستند»، «پویانمایی»، «موشن گرافی»، «طرح های گرافیگی( پوستر، اینفوگرافی و تابلو مقاله)» و محصولات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری کمک آموزشی شامل بازی و سرگرمی و فرهنگی و آموزشی ارائه دهند. 

حجت الاسلام فروزان نژاد افزود: علاقه مندان تا 30 مهر می توانند آثار خود را از طریق www.qunoot.ir و صندوق پستی 1417743181 ارسال کنند.

وی در ادامه با اشاره به ارزیابی سالانه دستگاه‌های اجرایی استان سالانه در حوزه نماز، اظهار کرد: امسال از ۶۶ دستگاه ارزیابی شده ۲۴ دستگاه به عنوان دستگاه برتر حوزه نماز شناخته شوند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان هرمزگان بر تلاش دبیران اقامه نماز بر ترویج فرهنگ نماز در بین کارکنان دستگاه های اجرایی به عنوان بدنه نظام، تاکید کرد و گفت: فرهنگ نماز، کم کاری و فساد اداری را از بین می برد.

حجت الاسلام فروزان نژاد در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری مسابقه کتابخوانی نماز در آبان ماه امسال در هرمزگان نیز اشاره و عنوان کرد: دستگاه های اجرایی می توانند کتاب های این مسابقه را با تخفیف 50 درصدی تهیه و در اختیار کارکنان خود قرار دهند.

وی همچنین به تشریح برنامه های سال جاری ستاد اقامه نماز هرمزگان پرداخت و افزود: برگزاری 90 نشست نمازشناسی تا پایان سال، برگزاری دوره آموزشی معارف ویژه اصناف، اجرای طرح یاوران نماز، کارگاه های آموزشی ترویج نماز از شاخص ترین برنامه هاست.

رئیس ستاد اقامه نماز استان هرمزگان همچنین بیان کرد: امسال 600 زائر اولی با هماهنگی ستاد اقامه نماز هرمزگان و خراسان رضوی از هرمزگان به مشهد مقدس اعزام شدند./۸۵۱/د103/ب1

ارسال نظرات