۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۵۷۶۷۱۳
مدیر داخلی حوزه علمیه سفیران هدایت بیرجند مطرح کرد؛

تحصیل ۱۶۰ طلبه در حوزه علمیه سفیران هدایت بیرجند

مدیر داخلی حوزه علمیه سفیران هدایت بیرجند با بیان اینکه مرکز تخصصی تربیت مبلغ سفیران هدایت از مقطع دیپلم به بالا پذیرش می‌کند، گفت: در حال حاضر ۱۶۰ طلبه در دو مقطع سطح دو و سطح سه حوزه علمیه سفیران هدایت بیرجند مشغول به تحصیل هستند.
حوزه علمیه

حجت الاسلام نورمحمد زارعی، مدیر داخلی حوزه علمیه سفیران هدایت بیرجند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، اظهار داشت: سفیران هدایت بیرجند از 12 سال گذشته تاکنون طلبه پذیرش می‌کند.

وی با بیان اینکه مرکز تخصصی تربیت مبلغ سفیران هدایت از مقطع دیپلم به بالا پذیرش می‌کند، گفت: در حال حاضر 160 طلبه در دو مقطع سطح دو و سطح سه حوزه علمیه سفیران هدایت بیرجند مشغول به تحصیل هستند.

مدیر داخلی حوزه علمیه سفیران هدایت بیرجند افزود: طلبه‌هایی که دوره پنج ساله در سطح دو سفیران هدایت را با موفقیت بگذرانند به سطح سه وارد می‌شوند و بعد از فارغ‌التحصیلی نیز به مدت پنج سال برای تبلیغ به نقاط مختلف استان اعزام می‌شوند.

حجت الاسلام زارعی با بیان اینکه سفیران هدایت در زیر نظر حوزه علمیه قم قرار دارد، تصریح کرد: در حال حاضر 100 حوزه علمیه سفیران هدایت در کشور فعال است که از این تعداد دو مرکز سفیران هدایت در شهرستان‌های قاین و بیرجند وجود دارد.

وی با بیان اینکه سال تحصیلی جدید سفیران هدایت استان همزمان با حوزه علمیه قم از 10 شهریورماه آغاز شده است، ادامه داد: ظرفیت پذیرش طلبه در مقطع دو حوزه علمیه سفیران هدایت بیرجند 20 تا 40 نفر است.

مدیر داخلی حوزه علمیه سفیران هدایت بیرجند خاطرنشان کرد: همچنین 50 نفر از طلبه‌ها نیز متقاضی تحصیل در مقطع سه سفیران هدایت بیرجند هستند و از این تعداد کسانی که در مصاحبه قبول شوند وارد سطح سه حوزه خواهند شد./9314/ت303/ب1

ارسال نظرات