۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۵۷۶۶۸۷
به همت خير كتابخانه ساز اهوازی؛

کتابخانه شهید دلفی به زودی راه اندازی می شود

معاون امور فرهنگی و هنری شهرداری اهواز از تجهیز و راه اندازی کتابخانه شهید دلفی با مشارکت خیر کتابخانه ساز اهوازی خبر داد.
کتابخانه آستان قدس رضوی

سروش بزاز، معاون امور فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از تجهیز کتابخانه شهید دلفی در منطقه کوی آغاجاری خبر داد و گفت: این کتابخانه با مشارکت خیر کتابخانه ساز و بنام یکی از شهدای جنگ تحمیلی ساخته شده است.

معاون امور فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اهواز با بیان اینکه کتابخانه از جمله نیازهای فرهنگی منطقه کوی آغاجاری است، تصریح کرد: تجهیز آن بنابر نیازسنجی منطقه صورت گرفته و ملزومات آن از قبیل وسایل سرمایشی، قفسه ها، میز و صندلی و کتاب ها به کتابخانه انتقال داده شده است.

این مقام مسؤول به سرکشی ها و بررسی های لازم جهت آماده بودن کتابخانه اشاره کرد و افزود: کتابخانه دارای بخش های متنوعی مانند کودکان و نوجوانان، دفاع مقدس و دیگر بخش های مرتبط است که قطعا با افتتاح آن در روزهای پیش رو شاهد شادی و نشاط اجتماعی در منطقه خواهیم بود.

بزاز با اشاره به اینکه راه اندازی کتابخانه در راستای اجرای نصیحت های رهبرانقلاب در امر مطالعه و کتابخوانی است، خاطرنشان کرد: راه اندازی کتابخانه با بخش های مختلف در نظر گرفته شده برای آن نتایج فرهنگی و اجتماعی مثبتی را در منطقه به دنبال خواهد داشت.

وی در پایان گفت: مدنظر داریم که از کتابخانه برای ارائه آموزش های شهروندی در راستای ارتقا سطح فرهنگی خانواده ها استفاده کنیم./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات