۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۵۷۶۶۰۷
حجت الاسلام قدرتی:

کسب رضایت الهی و مردم از برجسته‌ترین اهداف دستگاه قضایی است

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: افزون بر کسب رضایت مردم، باید با تأمین امنیت، تحقق عدالت، گسترش عدل و رفع خصومت و اختلاف رضایت الهی را نیز به دست آورد که یکی از اهداف برجسته دستگاه قضایی است.
حجت الاسلام نورالله قدرتی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام نورالله قدرتی در بازدید از دادگستری شهرستان آبیک که با حضور رئیس شوراهای حل اختلاف استان و معاون قضایی رئیس کل دادگستری انجام شد، اظهارداشت: یکی از ملزومات جامعه امروزه، آگاهی بخشی به آحاد جامعه است که دستگاه قضا نباید در اجرای این وظیفه کوتاهی کند چرا که خطاهای نشات گرفته از ناآگاهی مردم منجر به رجوع آنها به دستگاه قضا و افزایش پرونده‌های تشکیلی می‌شود.

وی ادامه داد: این چنین بازدیدهای سرزده به منظور مچ گیری همکاران قضایی نیست بلکه حرکتی جهت افزایش انگیزه و قوای آنها برای فعالیت است چرا که مقام و حوزه قضایی به عنوان یک کارگزار در نظام مقدس جمهوری اسلامی به خدمت مردم می‌پردازد و ما شاهد تمام تلاش‌های آنها هستیم.

رئیس کل دادگستری قزوین تصریح کرد: نیاز است همکاران قضایی از تمام ظرفیت‌ها و بسترهای مهیا شده در انجام وظایف خود استفاده کنند تا خدمات بهتری به مردم ارائه شود و دستگاه قضا رضایت آنها را کسب کند.

وی بیان کرد: مهم‌ترین هدف دستگاه قضا کسب رضایت مردم است و شناسایی نقاط ضعف و قدرت و برنامه ریزی برای رفع نواقص از برنامه‌هایی است که در این بازدید‌ها دنبال می‌شود تا اقدامات اجرایی توسط همکاران بهبود یابد.

حجت الاسلام قدرتی رضایت الهی را مقدم بر همه امور دانست و افزود: علاوه بر کسب رضایت مردم، باید با تأمین امنیت، تحقق عدالت، گسترش عدل و رفع خصومت و اختلاف رضایت الهی را نیز به دست آورد که یکی از رسالت‌های بزرگ بردوش دستگاه قضایی است.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات