۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۵۷۶۶۰۳
آیت‌الله ‌شاهچراغی:

گرانی و بیکاری مشکلات عمده کشور است

نماینده ولی فقیه در استان سمنان، "گرانی" و "بیکاری" را عمده مشکلات کشور و این استان دانست و از مسئولان خواست تا برای رفع این مشکلات تلاش بیشتری انجام دهند.
آیت الله شاهچراغی

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی در دیدار ائمه جمعه استان سمنان با استاندار این استان اظهار داشت: هیچ اختلاف و فاصله‌ای میان روحانیت و دولت وجود ندارد و این جلسه به خوبی بیانگر این موضوع است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان امروز برای ضربه زدن به کشور، اقتصاد ما را هدف قرار داده‌اند عنوان کرد: امروز مردم ایران همچون همیشه از انقلاب و نظام خود حمایت کرده و در کنار مقام معظم رهبری برای خنثی‌سازی توطئه دشمنان تلاش می‌کنند.

امام جمعه سمنان با اشاره به اینکه مشکلات موجود در کشور با همراهی مردم و صبر و استقامت آنان رفع می‌شود؛ از ائمه جمعه استان سمنان خواست تا به درستی به مسائل روز کشور ورود کرده و شرایط را به درستی برای مردم تبیین کنند.

آیت‌الله شاهچراغی با تأکید بر اینکه ائمه جمعه باید جامعه را راهنمایی کرده و راه درست را به آنان نشان دهند عنوان کرد: اکنون که صبر و استقامت کلید حل مشکلات موجود در کشور است؛ ائمه جمعه نیز باید این موضوع را برای مردم به درستی تبیین کنند تا همکاری مناسبی در این زمینه به وجود آید.

وی با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با هیئت دولت و توصیه‌های ایشان به رئیس جمهور و اعضای کابینه دولت دوازدهم عنوان کرد: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری مسئولان نباید به برجام به عنوان هدف نگاه کنند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان افزود: در صورتی که برجام منافع ملت ایران را تأمین نکند؛ لزومی به ادامه آن وجود نخواهد داشت.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات