۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳
کد خبر: ۵۷۶۵۷۰

شرایط تدریس اساتید در دروس رسمي آزاد حوزه قم

معاونت آموزش حوزه هاي علميه در راستاي فراهم کردن زمينه انتخاب استاد دروس فقه و اصول سطح يک از سوی طلاب، از داوطلبان تدريس دروس فقه و اصول پايه ۵ و ۶ سطح يک دارای مجوز تدریس دعوت به همکاری می کند.
کلاس درس در حوزه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، معاونت آموزش حوزه هاي علميه در راستاي فراهم کردن زمينه انتخاب استاد دروس فقه و اصول سطح يک از سوی طلاب، از داوطلبان تدريس دروس فقه و اصول پايه 5 و 6 سطح يک دارای مجوز تدریس دعوت به همکاری می کند.

شرايـط اساتيـد

برخورداري از شرايط عمومي و اختصاصي مندرج در مصوبه944 شوراي عالي، دارای مجوز تدريس، برخورداري از 5 سال سابقه تدريس موفق فقه و اصول سطح يک يا سطوح عالي از جمله شرایط اساتید برای برگزاری کلاس های فقه و اصول در مدرس های رسمی آزاد است.

ضوابط شرکت طلاب در کلاس درس

طلاب سطح يک مدارس علميه قم برابر ضوابط مربوطه و با اجازه، هماهنگي و نظارت مدير مدرسه، مجازند در دروس اساتيد آزاد شرکت کنند و لازم است کلاس درس در مدرس هاي رسمي حوزه علميه قم برگزار شود و برگزاری کلاس درس در مدارس علميه سطح يک حوزه علميه قم، با هماهنگي مدير مدرسه خالی از اشکال است.

اساتید دارای مجوز تدریس جهت برگزاری کلاس های فقه و اصول پايه5 و 6 در مدرس هاي رسمي آزاد حوزه علميـه قم می توانند تا 15 شهریور از ساعت 9 تا 12 به امور اساتید حوزه علمیه قم واقع در مدرسه عالی دارالشفاء، ساختمان علامه طباطبايي طبقه دوم مراجعه کنند؛ همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 37740971  داخلي 069و 078 تماس بگیرند./1324/ت۳۰۳/ج

ارسال نظرات