۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۵۷۶۵۳۶
حاجی دلیگانی:

دولت با برگزاری جلسات تضارب آرا برای حل مشکلات برنامه‌ریزی دقیق کند

عضو کمیسیون برنامه و بودجه تأکید کرد: دولت با برگزاری جلسات مختلف و تضارب آرا می‌تواند برنامه‌ریزی صحیحی داشته باشد تا مدیرانی لایق، متخصص، انقلابی و توانمند را بر روی کار بیاورند.
حسینعلی حاجی دلیگانی

حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا بیان داشت: هر چند که دولت در طول عمر خود نقاط قوتی‌ هم داشته است، اما اشکالات فراوانی بر نحوه عملکرد آن وارد است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: دولت در برخی از بخش‌ها مانند کشاورزی توانسته است موفقیت‌های نسبی کسب کرده و کشور را از واردات گندم و چغندر قند بی‌نیاز کند.

وی ادامه داد: دولت در خصوص بخش بهداشت و درمان فعالیت‌هایی انجام داده، در مقوله جلوگیری از فرار مالیاتی حرکت‌هایی آغاز شده و اقدامات خوبی در حوزه پشتیبانی از نیرو‌های مسلح در ساخت تجهیزات مورد نیاز انجام داده است.  

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با تأکید بر این که اصلی‌ترین ضعف دولت عدم توانایی در مدیریت مسائل اقتصادی کشور است، خاطرنشان کرد: متأسفانه دولت وضعیت اقتصادی کشور را به جایی رسانده است که درآمد دهک‌های متعددی از جامعه نمی‌تواند نیاز‌های حداقلی زندگی خود را تأمین کند.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی اقدامات دولت در عرصه اقتصادی را منشأ نگرانی‌ها در بخش اعظمی از جامعه دانست و تصریح کرد: عدم اقدام و عمل در خصوص سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از دیگر ضعف‌های دولت به شمار می‌آید.

وی با تأکید بر این که دولت در عرصه فراوری محصولات نفتی و گازی ضعف مفرطی دارد، گفت: متأسفانه وزارت نفت صرفاً به صادرات نفت خام، میعانات گازی و گاز می‌پردازد و هیچ برنامه‌ای برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های بخش خصوصی ندارد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی افزود: چنانچه دولت کمترین توجهی به عرصه فراوری محصولات نفتی و گازی داشت، می‌توانست مشتقات فراوانی از آن به دست آورده و همه نیاز‌های اشتغالی کشور را از همان ناحیه تأمین کند. 

وی اظهار داشت: دولت با برگزاری جلسات مختلف و تضارب آرا می‌تواند برنامه‌ریزی صحیحی داشته باشد تا مدیرانی لایق، متخصص، انقلابی و توانمند را بر روی کار بیاورند. 

عضو کمیسیون نمایندگان ولایی مجلس ادامه داد: هنگامی که یک شخص متخصص و کار بلد در رأس وزارتخانه‌ای قرار بگیرد، می‌تواند آن را متحول کرده و کشور را به سمت رهایی از مشکلات اقتصادی پیش ببرد. /878/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات