۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۰
کد خبر: ۵۷۶۴۹۰
به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی؛

انتشار نسخه الکترونیکی کتاب «ره توشه راهیان نور محرم الحرام ۱۳۹۷ (ویژه خواهران)»

این کتاب نوشته گروهی از محققین است که در معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی تهیه شده و در انتشارات مؤسسه بوستان کتاب به چاپ رسیده است.
کتاب «ره توشه راهیان نور محرم الحرام ۱۳۹۷ (ویژه خواهران)»

محمد پهلوانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «ره توشه راهیان نور محرم الحرام 1397 (ویژه خواهران)» اظهار داشت: کتاب حاضر، گام نوینی است در حوزه مسایل مربوط به زنان که دست مایه های دینی و رهکارهای آموزنده و مفیدی را در این زمینه عرضه نموده است .

وی گفت: معرفی سبک زندگی اسلامی، تحکیم نهاد مقدس خانواده، ترویج طهارت جامعه از انحراف های اخلاقی و آسیب های روانی و نیز تبیین راه و روش صحیح زندگی برای بانوان گرامی، از جمله مزایای این اثر به شمار می رود که ضمن اشاره به مقام منزلت مادر در نظام خلقت الهی، مطالب کاربردی و ارزنده ای را در زمینه های فردی و اجتماعی در معرض استفاده مبلغان ارجمند قرار می دهد و احکام و معارف ارائه شده در آن، به ویژه برای بانوان محترم، بسیار راهگشاست.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به معرفی کتاب «ره توشه راهیان نور محرم الحرام 1397 (ویژه خواهران)» پرداخت و تصریح کرد: این کتاب نوشته گروهی از محققین است که در معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی تهیه شده و در انتشارات مؤسسه بوستان کتاب به چاپ رسیده است.

وی افزود: کتاب «ره توشه راهیان نور محرم الحرام 1397 (ویژه خواهران)» با 172 صفحه به زبان فارسی و به صورت رایگان در سال 1397 منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید و ویندوز به صورت رایگان منتشر کرده است.

پهلوانی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب اظهار داشت: علاقه مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره مند شوند./822/ت ۳۰۳/ش

ارسال نظرات