۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۵۷۶۳۴۰
رییس شورای هیأت‌های مذهبی کشور:

هیأت‌های مذهبی در دشمن شناسی هوشیار باشند

رییس شورای هیأت‌های مذهبی کشور با تاکید بر بصیرت افزایی این نهادها گفت: با توجه به برنامه‌ریزی دشمنان برای خدشه‌دار کردن اعتقادات و باورهای مردم ولایت‌مدار، هیئت‌های مذهبی در دشمن شناسی برای برنامه‌های ماه محرم هوشیار باشند.
هیأت های مذهبی

به گزارش خبرگزاری رسا، نوشاد نوشادی در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه برای ماه محرم برنامه‌های مهم و ویژه‌ای در نقاط مختلف کشور تدارک دیده شده اظهار داشت: در ماه‌های محرم و صفر برنامه‌های ویژه‌ای متناسب با ظرفیت و فرهنگ‌های مناطق مختلف از سوی هیئت‌های مذهبی تدوین و تدارک دیده شده است.

وی با تاکید بر افزایش بصیرت برای خنثی سازی ترفندهای دشمنان گفت: این روزها دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن به اعتقادات و باورهای دینی و مذهبی مردم مسلمان سوءاستفاده می‌کند که باید هیئت‌های مذهبی در برپایی مراسم‌ها دقت و بصیرت داشته باشند.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور با بیان اینکه در آستانه ماه محرم یک جریان خرنده‌ای به دنبال ضربه زدن به پایه‌های مذهبی  است افزود: یکی از راه‌هایی که این جریان انتخاب کرده تا مردم را نسبت به اعتقادات دینی شان بدگمان کند، ارائه چهره‌ای نامطلوب از مداحان اهل بیت ( ع ) است.

نوشادی، مداحی و فعالیت هیئت‌های مذهبی را عشق و ارادت به خاندان اهل بیت(ع) دانست و تصریح کرد: دشمنان برای خدشه‌دار کردن جایگاه این نهاد به ویژه مداحان جریانات خزنده‌ای مورد توجه قرار داده‌اند که در وهله اول ضمن به چالش کشیدن اعتقادات مردم، میزان دوستی و ارادت مردم به امام حسین(ع) و سایر ائمه اظهار(ص) را دستخوش نغییر کنند.

وی با بیان اینکه مداحان در دل مردم با ایمان نفوذ کرده‌اند گفت: دشمنان برای خدشه‌دار کردن جایگاه مداحان تلاش‌های ویژه‌ای کرده‌اند.

نوشادی با اعلام محکومیت این رفتارها تاکید کرد: هر نوع دسیسه علیه خدمتگذاران اهل بیت(ع) مطرود و شکست خورده است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای ماه محرم و صفر افزود: برای این ایام ویژه برنامه‌هایی با مشارکت و همکاری هیئت‌های مذهبی و سایر اقشار مردم تدارک دیده شده که برگزاری همایش بزرگ عاشورائیان از آن جمله است.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات