۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۱
کد خبر: ۵۷۶۳۰۱
امام جمعه دامغان:

دولت کابینه را در راستای حل مشکلات مردم ترمیم کند

امام جمعه دامغان گفت: مشکلات کشور در بخش های مختلف، روند استیضاح وزرا و قانع نشدن نمایندگان از پاسخ های رییس جمهور در مجلس نشان می دهد که نمایندگان مردم معتقدند که این کابینه نمی تواند مشکلات کشور را حل کند و رئیس جمهور باید کابینه را ترمیم کند.
امام جمعه دامغان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینیان در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته که با حضور باشکوه و پرشمار مردم ولایتمدار این شهرستان به میزبانی مصلی امام خمینی(ره) دامغان برگزار شد، با اشاره به جلسه سوال از رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: تعامل درست مجلس و دولت و برگزاری این جلسه در فضایی مناسب شایسته تقدیر بود.

وی با اشاره به مسائل مطرح شده در سوالات نمایندگان از رییس جمهور از قاچاق کالا و عدم رفع مشکلات بانکی پس از برجام تا رکود اقتصادی و هرج و مرج در بازار ارز و رأی نیاوردن چهار پاسخ از پنج جواب داده از سوی دکتر روحانی به سوالات نمایندگان، افزود: عدم برخورد حزبی و جناحی نمایندگان در رأی دادن به پاسخ های رئیس جمهور و لحاظ کردن منافع و مشکلات مردم قابل تقدیر است.

امام جمعه دامغان خاطر نشان کرد: دولت باید فکر عاجلی برای کابینه خود کند، مشکلات کشور در بخش های مختلف، روند استیضاح وزرا و قانع نشدن نمایندگان از پاسخ های رییس جمهور در مجلس نشان می دهد که نمایندگان مردم معتقدند که این کابینه نمی تواند مشکلات کشور را حل کند و رئیس جمهور باید کابینه را ترمیم کند.

خطیب نماز جمعه دامغان اهتمام دولت و جدیت بیشتر دولتمردان برای کاهش مشکلات مردم را ضرورت عنوان و تصریح کرد: مجلس و دولت مردم سالاری دینی را به نمایش گذاشتند اما مشکلات فراوان معیشتی مردم، تورم و عدم رونق بازار، بالارفتن سن ازدواج و بیکاری باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و دولت توان خود را در مسیر کاهش این مشکلات بکار گیرد.

برگزاری پنجمین جشنواره ملی پسته ایران- دامغان

حجت الاسلام والمسلمین حسینیان در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری پنجمین جشنواره ملی پسته ایران- دامغان دوازدهم تا شانزدهم شهریورماه با حضور بهره برداران، متخصصان، سفرای و میهمانان داخلی و خارجی و برپایی نمایشگاه جانبی این جشنواره از دهم شهریور مشتمل بر 200 غرفه عرضه و نمایش ادوات و ملزومات و محصولات کشاورزی، صنایع دستی، مواد غذایی و ...اشاره کرد.

 وی گفت: برگزاری این جشنواره فرصتی مغتنم برای معرفی شهرکهن دامغان، جذب سرمایه گذاران، معرفی و عرضه پسته مرغوب این شهرستان، آموزش و آشنایی باغداران و کشاورزان با روش ها و ادوات روز و ...است که در این مسیر خدمات و تلاش های مجموعه ستاد برگزاری این جشنواره بالاخص ریاست محترم شورای اسلامی شهر دامغان شایسته قدردانی است./977/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات