۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۵۷۶۲۶۱
آیت‌الله موسوی جزایری:

ولایت اهل بیت سبب عزت و افتخار ملت ایران است

آیت الله موسوی جزایری ولایت اهل بیت(ع) را سبب عزت و افتخار ملت ایران برشمرد و گفت: ولایت اهل بیت افزون بر شیعیان در میان اهل سنت نیز وجود دارد.
سخنرانی آیت الله موسوی جزایری در همایش انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری، شامگاه گذشته در حاشیه جشن عید غدیر در منطقه کوی سیاحی اهواز، ولایت اهل بیت(ع) را سبب عزت و افتخار ملت ایران برشمرد و با تبریک عید غدیر خاطرنشان کرد: ولایت اهل البیت افزون بر شیعیان در میان اهل سنت وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به ارتباط نزدیک خود با اهل سنت و عدم گرایش اهل تسنن به وهابیت اظهار داشت: اهل تسنن ملت ما ولی فقیه و رهبر عزیز ما را، ولی امر مسلمین می دانند و اطاعت ولی فقیه را واجب می شمارند.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه مولای متقیان مشکل گشا است، ابراز امیدواری کرد تا به برکت عید غدیر و ولایت علی(ع) مشکلات کنونی کشور برطرف شوند.

آیت الله موسوی جزایری گفت: مشکلات زودگذر است و نباید نگرانمان کند.

لازم به ذکر است، برگزاری جشن های دهه ولایت در مناطق حاشیه ‌ای و محروم از 5 تا 11 شهریورماه در 7 منطقه محروم اهواز و مناطق قلعه چنعان کارون، گمبوعه حمیدیه و مویلحه ویس به همت دفتر مجمع جهانی اهل بیت در خوزستان، صورت می گیرد./۹۴۵۶/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات