۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۵۷۶۱۲۱
معاون فرهنگی اوقاف قم خبر داد؛

شرکت بیش از دو هزار دانش آموز در طرح نشاط معنوی تابستان ۹۷

حجت الاسلام احمدی در گزارشی از شرکت بیش از دو هزار دانش آموز با حضور ۲۰ مبلغ در طرح نشاط معنوی تابستان ۹۷ خبر داد.
یوسف احمدی معاون فرهنگی اوقاف قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام احمدی در اختتامیه طرح نشاط معنوی 97 که پیش از ظهر امروز در سالن همایش های امام زاده سید علی برگزار شد با ارائه گزارشی در زمینه طرح نشاط معنوی اظهار کرد: طرح نشاط معنوی 97 از باشکوه ترین طرح های نشاط معنوی است.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم ادامه داد: طرح نشاط معنوی 97 در 15 امام زاده با حضور بیش از 2 هزار دانش آموز، 1361 پسر و 1728 دختر برگزار شده است.

وی افزود: همچنین در این طرح 22 مبلغ و 26 مربی حضور داشته اند و بیش از 18 اردو، 180 جلسه شنا، 140 سالن فوتسال برگزار شده است و از میان شرکت کنندگان نیز 5 اتوبوس به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

گفتنی است، طرح تابستانی نشاط معنوی در تیر و مرداد از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شده است که مراسم اختتامیه طرح نشاط معنوی استان قم پیش از ظهر امروز با حضور مسؤولان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و مربیان طرح نشاط معنوی در سالن همایش های امام زاده سید علی(ع) برگزار شد.

براساس این گزارش، سخنرانی و ارائه گزارش طرح نشاط معنوی از سوی مدیر کل اوقاف استان قم، قرائت قرآن قاریان برجسته استان و اجرای گروه تواشیح و برنامه‌ های شاد و مفرح از جمله برنامه‌ های مراسم اختتامیه طرح نشاط معنوی 97 بود./1324/پ202/ب1

ارسال نظرات