۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۵۷۶۱۱۷

همزمان با عید غدیر ۱۰۰ مبلغ به مناطق محروم استان کرمانشاه اعزام می‌شوند

مسئول تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: همزمان با عید سعید غدیرخم ۱۰۰ مبلغ به روستاها و مناطق محروم استان کرمانشاه اعزام می‌شوند.
تبلیغ

به گزارش خبرگزاری رسا، علی انوری با اشاره به اعزام 100 مبلغ بومی و غیربومی به مناطق محروم روستایی و شهری کرمانشاه اظهار داشت: این مبلغان با تبیین خطبه غدیر و جایگاه آن برای بهبود امر تبلیغ در سطح استان کرمانشاه به مدت سه روز در روستاهای محروم و دور افتاده مستقر می‌شوند.

مسئول تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه با بیان اینکه مبلغان از استان‌های تهران و قم به کرمانشاه اعزام شده‌اند عنوان کرد: برخی روستاهای محروم استان از حضور روحانی مستقر محروم هستند که در این مناطق برنامه‌ای در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه برای برپایی نماز، پاسخگویی به شبهات و گفتمان‌سازی غدیر اجرا می‌شود.

انوری با بیان اینکه 20 مراسم شاخص جشن غدیر در شهرستان کرمانشاه برگزاری می‌شود، گفت: در روز و شب عید غدیر از سوی مساجد کرمانشاه اعم از مسجد النبی(ص)، حافظیه، کارمندان، مسکن، شهرک ظفر، میدان غدیر، سرچشمه و فرهنگیان فاز یک جشن‌های عید ولایت و امامت برگزار می‌شود.

مسئول تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: جشن‌های عید غدیر توسط هیئت‌ها یا کانون‌های فرهنگی مساجد برگزار می‌شود تا جشن‌های عید غدیر رنگ و بوی مردمی داشته باشد و از سوی دیگر نیز جشن‌های عید غدیر با استقبال چشمگیری از سوی هیئت‌های مذهبی روبه‌رو بوده است.

انوری با بیان اینکه مسابقه فرهنگی و مقاله‌نویسی به مناسبت عید غدیر در استان کرمانشاه برگزار می‌شود، عنوان کرد: مسابقه فرهنگی خطبه غدیر خم در محل جشن‌های عید غدیر برگزار می‌شود که به شرکت‌کنندگان در این مسابقه به قید قرعه هدایای متبرکی اهدا می‌شود.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات