۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۵۷۶۱۰۷
نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان:

مسؤولان پیرو عملی ولایت فقیه باشند

آیت‌الله شاهچراغی با اشاره به اینکه امروز امید مردم به مقام معظم رهبری است گفت: مسئولان باید پیرو عملی ولایت فقیه باشند.
آیت الله شاهچراغی

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی در دیدار با کارکنان و فرماندهان نیروهای مسلح استان سمنان که به مناسبت دهه امامت و ولایت در دفتر نماینده ولی‌فقیه این استان برگزار شد اظهار داشت: امروز همه ما باید پیرو خوبی برای ولایت فقیه باشیم.

وی با بیان اینکه نباید در پیروی از ولایت فقیه تنها به شعار بسنده کنیم عنوان کرد: اینکه به صورت زبانی بگوییم پیرو ولایت فقیه هستیم خوب است؛ اما باید سعی کنیم که در عمل هم از ولایت فقیه پیروی کنیم.

امام جمعه سمنان با اشاره به اینکه با وجود وضع نابسامان مالی و اقتصادی مردم کشور و گرانی‌ها و افزایش فقر در کشور همچنان چشم امید مردم به مقام معظم رهبری است تصریح کرد: مسئولان کشور هم باید پیرو عملی ولایت فقیه باشند.

آیت الله شاهچراغی با تأکید بر لزوم رعایت خطوط قرمز در کشور از سوی همه مسئولان کشور عنوان کرد: مسئولان نباید از خط ولایت جدا شوند چرا که خط ولایت همان خط خداوند است.

وی با تأکید بر اینکه نیروهای مسلح کشور در پیروی از ولایت و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی همواره جلودار و پیشتازند عنوان کرد: مردم امروز به همه نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش، نیروی انتظامی، بسیج و همه سربازان امنیت در کشور امید بسته‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه ابتدای دین مبین اسلام " توحید" و انتهای آن هم "ولایت" است خاطرنشان کرد: امروز نظام اسلامی ایران از رهبری برخوردار است که همه به ایشان افتخار می‌کنند.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات