۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۵۷۶۰۹۹
حجت‌الاسلام والمسلمین طائب:

قوه قضاییه ‌با احتکارکنندگان کالا برخورد جدی داشته باشد

رئیس قرارگاه فرهنگی عمار با بیان اینکه امروز دشمن با نبود کالا و گرانی به دنبال شکست ما است، گفت: قوه قضاییه باید با احتکارکنندگان کالا برخورد جدی داشته باشد.
طائب

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی طائب اظهار داشت: ایران اسلامی امروز در یک جنگ اقتصادی است و دشمن می‌خواهد با نشان دادن نبود کالا و  گرانی ما را شکست دهد.

وی با بیان اینکه مردم ما کسانی هستند که زمینه را برای ظهور امام زمان(عج) مهیا می‌کنند، افزود: اگر کسی امروز  کالایی را  احتکار کند در حکم محاربه با امام زمان(عج) است؛ احتکار در هر کالایی که نبودش در بازار سبب شود که مردم به سختی بیفتند و در این نبرد اقتصادی سبب ضربه به کشور شود، حرام است.

رئیس قرارگاه فرهنگی عمار با بیان اینکه قوه قضاییه باید با احتکارکنندگان کالا برخورد جدی داشته باشد، بیان کرد:چون این احتکار به مردم ضربه می‌زند، بسیج وظیفه کشف کالاهای احتکار شده را دارد و هرکس جلوی حکم این دادگاه و اقدام بسیج بایستد یقین بدانید همراه دشمن است.

حجت‌الاسلام و المسلمین طائب با بیان اینکه قوه قضاییه موظف است که از حرام علنی جلوگیری کند، عنوان کرد: احتکار امروز در حقیقت کمک به دشمن در جهت شکست دادن جامعه‌ای است که استمرار حرکت امام زمان(عج) است و امروز احتکار به مراتب از ضربه‌ای که استعمال تنباکو به کشور می‌زد، بدتر است.

وی در مورد واردات برخی اقلام غیرضروری به جای کالای ضروری و مورد نیاز مردم، اظهار داشت: نیتها و خیانتها در مورد واردات کالاهای غیر ضروری به کشور  باید در دادگاه ثابت شود و  بعد از اینکه رهبری با اشاره به جنگ اقتصادی روشنگری کردند، اگر ارز در اختیار  واردات کالای غیر ضروری قرار گیرد خیانت است و از این به بعد باید حواس‌ها جمع شود.

رئیس قرارگاه فرهنگی عمار با اشاره به توصیه خود به دولتمردان تصریح کرد: اگر به دنبال کار هستند، عمل کنند و اگر عمل نمی‌کنند در برابر کسانی که برای اصلاح امور تلاش می‌کنند سنگ‌اندازی نکنند.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات