۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۵۷۶۰۶۹

آیین رونمایی کتاب «چهارده مقاله» برگزار می‌­شود

آیین رونمایی کتاب «چهارده مقاله» نوشته حسین دژاکام با حضور اعضای جمعیت احیای انسانی کنگره ۶۰ برگزار می‌شود.
دژ

 به گزارش خبرگزاری رسا، آیین رونمایی از کتاب «چهارده مقاله» نوشته مهندس حسین دژاکام، ویراستاری محسن زهرایی و پیش گفتاری به قلم امین دژاکام با حضور اعضای جمعیت احیای انسانی کنگره 60، جمعی از دانشگاهیان، پزشکان و روان‌پزشکان حوزه اعتیاد و برخی از مسئولان مرتبط در حوزه آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد روز جمعه 9 شهریورماه 1397 در ساعت 9 صبح در سالن باغ‌موزه دفاع مقدس واقع در پارک طالقانی برگزار می‌شود.

کتاب «چهارده مقاله» از مجموعه آثار علمی در ایران است که به مباحث علمی پیرامون حوزه اعتیاد می‌پردازد. این کتاب برای نخستین بار در کشور با شمارگان دو هزار جلد منتشر شده که در نوع خود در کشور ما کم نظیر است.

نویسنده در معرفی کتاب می‌گوید: «من این مجموعه مقالات را تحت عنوان «چهارده مقاله» با هدف ارائه دیدگاه جدیدی نسبت به مفاهیم و مسائل مرتبط با مقوله اعتیاد و مواد مخدر تألیف کرده‌ام و این روش نوین از درک و درمان اعتیاد را به‌طور مفصل تشریح و تدوین نموده‌ام.»

طراحی جلد این کتاب نیز توسط شانی دژاکام، فارغ‌التحصیل کارگردانی تئاتر انجام‌شده که در قالب تصویر، مطالب داخل کتاب را بیان کرده است.

همچنین با دسته‌بندی محتوایی که نویسنده در مجموعه این کتاب انجام داده؛ در حقیقت به بیان اندیشه حاکم و مفاهیم موجود در مبحث صورت مسئله اعتیاد و روش درمان آن پرداخته است.

این کتاب به همت انتشارات دژاکام در سال 1397 در قالب 376 صفحه در قطع رقعی به چاپ رسیده و در کتاب‌فروشی‌های سطح کشور و نمایشگاه‌های موقت پخش خواهد شد.

محسن زهرایی، ویراستار این کتاب می‌گوید: «مکتوبی که تحت عنوان «چهارده مقاله» پیش روی شماست، بیان واقعیات و حقایقی است در مورد شناخت بیماری اعتیاد، اوضاع‌واحوال مصرف‌کنندگان مواد مخدر و چگونگی روش درمان، که دستاوردیست گرانقدر از تفکر و اندیشه ژرف مهندس حسین دژاکام، بنیان‌گذار جمعیت احیای انسانی کنگره 60، در بستر تحقیق و مطالعات گسترده و مستمر؛ که تا به امروز در هیچ زمان و مکان و در هیچ مکتوبی به این شیوه، گردآوری و تبیین نگردیده است.»/۹۹۸/د ۱۰۳/ش

ارسال نظرات