۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲
کد خبر: ۵۷۵۹۶۴
رییس تبلیغات اسلامی قشم تاکید کرد؛

ضرورت استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای توسعه و ترویج دین

رییس تبلیغات اسلامی قشم بر ضرورت استفاده از ظرفیت فضای مجازی در راستای توسعه و ترویج دین تاکید کرد.
قشم

به گزارش خبرگزاری رسا در هرمزگان، حجت‌الاسلام احمد غلامی رییس تبلیغات اسلامی قشم در دومین جشنواره مالک اشتر که با هدف تجلیل از برترین‌های بسیج و مساجد در مسجد ابوالفضل(ع) برگزار شد گفت: مساجد مرکز عبادت، تعلیم و تربیت است و بسیج نیز به‌عنوان بازوی مسجد با هدایت و راهنمایی امام جماعت اثرگذار است.

وی در ادامه با تاکید بر ارتقای سطح آگاهی‌های جامعه افزود: امروز در چنین موقعیت حساس تاریخ انقلاب اسلامی ایران که دشمنان در القای ناکارآمدی نظام مقدس و براندازی آن می‌کوشند، بصیرت‌افرایی و روشنگری امری ضروری و لازمه جامعه پویا و انقلابی است.

امام جمعه موقت قشم ادامه داد: امروزه دشمن به دنبال شبه‌افکنی است، از این رو باید مواظب توطئه‌های آنان بود و با بصیرت لازم، نقشه شوم دشمن را خنثی کرد.

حجت‌الاسلام غلامی با اشاره به فرصت و تهدیدهای فضای مجازی بیان‌ داشت: اگر فضای مجازی رها، و از این ظرفیت عظیم به نفع دین استفاده نکنیم، این فضا با آن همه فرصت‌هایش به جولانگاهی برای دشمنان نظام مقدس و انقلاب اسلامی تبدیل خواهد شد که در این صورت، فرصت‌های فضای مجازی را تبدیل به تهدید کرده ایم.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی، دشمن به دنبال نا امید کردن نسل جوان است، اما بداند که این انقلاب ناب محمدی با صلابت به راه خود ادامه خواهد داد.

امام جمعه موقت قشم اضافه‌کرد: مسؤولان در این پیچ دشوار اقتصادی باید با حفظ وحدت، تمام تلاش خود برای بهبود وضع معیشتی مردم بکار ببندند.

حجت‌الاسلام غلامی بیان‌ کرد: مقام معظم رهبری فرمودند: اسرائیل ٢٥ سال آینده را نخواهد دید، امروز شاهد فروپاشی تدریجی این غده سرطانی هستیم و به فضل خدا در أورشلیم میدان عماد مغیه خواهیم ساخت.

گفتنی است، در پایان این مراسم از پایگاه‌های نمونه تجلیل شد./۸۵۱/د103/ب1

ارسال نظرات