۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۵۷۵۷۵۶
امام جمعه اهواز:

سکوت در برابر جنگ سازمان یافته بین‌ المللی جایز نیست

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به اینکه سکوت در برابر جنگ سازمان یافته بین‌ المللی جایز نیست، گفت: مسؤولان با به کارگیری امکانات خود می ‌توانند نقش زیادی در پیروزی در برابر دشمنان داشته باشند.
آیت الله موسوی جزایری

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، آیت ‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد شهید رجایی و شهید باهنر اظهار داشت: 200 هزار شهید تقدیم کردیم تا نظام اسلامی مستمر شد و اکنون این نظام در دست ما امانت است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان عننوان داشت: از تمام مدیرانی که به نحو احسنت وظیفه خود را انجام می ‌دهند و به خون شهیدان ما خیانت نکرده، قدردانی و به آنان مدیون هستیم و امیدوارم تمام خدمتگزاران راه شهیدان را ادامه دهند.

امام جمعه اهواز با اشاره به خدمت شایسته استاندار استان گفت: در آستانه عید مهم غدیر هستیم که همانند خار در چشم دشمنان به ویژه وهابیت است.

زعیم حوزه علمیه خوزستان ادامه داد: آمریکا و رژیم صهیونیستی، وهابیت را در خط مقدم جنگ با ما فرستادند و وهابیت دیوانه‌ وار در حال جنگ با ما است.

آیت ‌الله موسوی جزایری با بیان اینکه وهابیت در شبکه ‌های خود فحاشی می‌ کند، افزود: یکی از کارهایی وهابیت که انجام این است که همه جا پخش کردن، مردم خوزستان همه وهابی شدند، ما نباید در برابر جنگ سازمان یافته بین ‌المللی ساکت بمانیم.

وی با اشاره به توانمندی مردم خوزستان تاکید کرد: ما ضعیف نیستیم و بروز قدرت ما در اجتماعات چند هزارنفری است، مسؤولان با به کارگیری امکانات خود می ‌توانند نقش زیادی در پیروزی در برابر دشمنان داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان خطاب به مسؤولان گفت: شما سربازان امام زمان(عج) هستید؛ بنابراین باید به جد برنامه‌ های خود را انجام دهید./9456/د103/ب1

ارسال نظرات