۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۵۷۵۷۲۲
نماینده ولی فقیه در استان کرمان:

توسعه و پیشرفت سرلوحه کار دولت باشد

امام جمعه کرمان با تاکید بر اینکه توسعه و پیشرفت باید سرلوحه کار دولت‌ها باشد، گفت: دولت‌ها باید انسجام ملی به وجود بیاورند و برای ارتقای اقتدار ملی تلاش کنند.
حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن سلیمانی علیدادی در اولین روز از هفته دولت با گرامیداشت این هفته بیان داشت: امیدوارم خداوند توفیق دهد تا بتوانیم در راهی که شهیدان رجایی و باهنر در پیش گرفتند و خدمتگزاری کردند گام برداریم.

وی افزود: هفته دولت را به همه کسانی که در خانواده بزرگ دولت مسئولیتی دارند به صورت خاص قوه مجریه و هم دستگاه‌ها و مدیرانی که با سختی‌هایی که پیش رو دارند با انگیزه بالا و وظیفه‌شناسی انجام ماموریت می‌کنند و زحمت می‌کشند تبریک می‌گویم.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی گفت: رفع محرومیت یکی از نکاتی است که هر مدیر مدنظر دارد اما محرومیت زدایی سقف مشخصی ندارد زیرا هر چه شما تلاش می‌کنید تا یک منطقه را از محرومیت رها کنید و اهدافی را پیش روی خود قرار می‌دهید و تلاش خود را می‌کنید تا آن منطقه را به جایی که می‌خواهی برسانید اما همیشه آن را با مناطق پیشرفته دیگر مقایسه می‌کنید.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان تصریح کرد: همین مقایسه در سطح ملی و جهانی نیز وجود دارد لذا باید گفت دولت جمهوری اسلامی ایران در یک نگاه ملی خدمات رسانی داشته و در پاسخ می‌گویند که سیر طبیعی و عادی بوده که مطمئنا خلط مبحث است.

وی افزود: ایران با این گستردگی تحویل جمهوری اسلامی ایران شد و شاهد رفع محرومیت‌هایی بودیم که انصافا در مقایسه با کشورهای در حال توسعه یا توسعه یافته قابل قبول بوده زیرا شاهد خدمات رسانی دولت‌ها در این چهار دهه بوده‌ایم.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی یادآور شد: در ایران مدیر ارشد دستگاه‌ اجرای آن با رای مستقیم مردم انتخاب می‌شود و آن مدیر ارشد تحولاتی در سطح ملی انجام می‌دهد که از خصوصیات انتخابی بودن است.

وی گفت: هر دولتی که زحمت می‌کشد برای پیشرفت جمهوری اسلامی ایران است و تلاش می‌کند در این سبد اشیاء بهتری قرار دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی اظهار داشت: اگر با نگاه مقایسه‌ای به انتخابات نگاه کنیم از فردای روزی که انتخابات صورت می‌گیرد همه دست به دست هم بدهند تا با کمک مدیران نظام شاهد پیشرفت کشور باشیم.

وی یادآور شد: این همه پیشرفتی که در این چهار دهه در کشور بوده دولت فعلی تلاش می‌کند پیشرفت‌ها را جدی‌تر و به صورت عملیاتی‌تر به نمایش بگذارد.

وی افزود: اولین مشکل این است که کشور ما همیشه دچار تحریم و دشمنی‌های جدی و کارشکنی در سطح جهانی به وسیله قدرت‌های جهان بوده است و اگر در برخی مواقع دشمنی‌ها کم شده فقط در ظاهر بوده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی ادامه داد: در این شرایط مسئولان کشور توانسته‌اند این همه پیشرفت را به نمایش بگذارند و تا ما این اهداف را داشته باشیم از دشمنی‌ها کاسته نمی‌شود.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان گفت: نکته دیگری که گرفتار آن هستیم مشکل داخلی است که مدیران نباید منافع خود را بر مشکلات ولی ترجیح دهند و باید به منافع ملی توجه خاصی داشته باشیم.

وی به چند تا از ماموریت‌های دولت‌ها در نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و بیان داشت: توسعه و پیشرفت باید در سرلوحه کار دولت‌ها قرار گیرد همچنین دولت‌ها باید انسجام ملی به وجود بیاورند و تلاش و همت کنند تا اقتدار ملی بالا برود که همه دولت‌ها این فکر را دارند و پیشرفت و خدمت به مردم از اهداف آن‌هاست.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران شهدای زیادی تقدیم کرده و وظیفه همه ما این است که تحت امر ولی فقیه بتوانیم کشور را به نقطه مطلوبی برسانیم و شاهد این باشیم که دشمنی‌ها علیه ما کم و وحدت و همدلی زیاد شود.

منبع: مهر

ارسال نظرات