۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۵۷۵۷۱۹
فرمانده سپاه ثارالله کرمان خبر داد؛

اشتغالزایی پایگاه‌های بسیج در مناطق محروم

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: کشور ما توان این را دارد که مشکلات اقتصادی خود را برطرف کند و باید با مدیریت جهادی و انقلابی و با علم و درایت کار و تلاش کرد.
سردار ابوحمزه

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار غلامعلی ابوحمزه در همایش ولایتمداران شهرستان ریگان اظهار کرد: در بحث محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی، سپاه پاسداران و قرارگاه پیشرفت و آبادانی توجه به محرومان را در دستور کار خود قرار داده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه پایگاه‌های مقاومت بسیج در شهرستان‌های استان به پایگاه‌های خودکفا و اشتغالزا تبدیل می‌شود، بیان داشت: با راه‌اندازی صندوق‌های قرض‌الحسنه و با در اختیار قرار دادن وام به افراد جویای کار و بسیجیان زمینه اشتغال این افراد در مناطق محروم فراهم خواهد شد.

وی افزود: آن چیزی که امروز ما به شدت نیاز داریم بصیرت است و اگر راه را خوب بشناسیم قطعا در برنامه‌هایمان موفق خواهیم بود.

ابوحمزه بیان داشت: اگر ما بصیرت کامل را در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و منطقه‌ای و... نداشته باشیم گاهی در زمین دشمن بازی می‌کنیم و متوجه نخواهیم شد و بصیرت به معنی به موقع و به اندازه عمل کردن است.

فرمانده سپاه ثارراالله استان کرمان با تأکید بر اینکه اگر ما بصیرت داشته باشیم راه را گم نمی‌کنیم، عنوان کرد: ما نباید جلوتر وعقب‌تر از ولایت حرکت کنیم که در دو حالت دچار سقوط خواهیم شد.

ابوحمزه عنوان کرد: تمام تلاش دشمنان اسلام بر این است که جامعه را از بصیرت دور کنند و با توجه به اینکه جمهوری اسلامی الگویی برای کشورهای اسلامی است، دشمن از راه اقتصادی وارد شده است.

ابوحمزه با اشاره به شناسایی حدود 30 انبار کالای احتکاری توسط دستگاه قضایی و سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: احتکار کنندگان به دنبال مکیدن خون مردم هستند و همه باید تلاش کنند تا این افراد شناسایی شوند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان اظهار کرد: کشور ما توان این را دارد که مشکلات اقتصادی خود را برطرف کند و باید با مدیریت جهادی و انقلابی و با علم و درایت کار و تلاش کرد.

ابوحمزه بیان داشت: باید قدر این انقلاب و ولایت را بدانیم و برای قدردانی از انقلاب، هر کس باید وظیفه خودش را به بهترین وجه انجام دهد.

منبع: فارس

ارسال نظرات