۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۵۷۵۶۰۷
مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان:

شهدای روحانی نماد عزت و تعالی اسلام هستند

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: روحانیان نقش بسیار مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارند و باید برای اعتلای ارزش‌های اسلامی تلاش کنند.
شهدای روحانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت‌الاسلام مسعود صفی یاری، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، امروز در جلسه شورای فرهنگ ایثار و شهادت استان، با اشاره به مجاهدت های روحانیان زنجانی در هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: قشر روحانیت استان ۴۵ شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت گرامی داشت یاد و خاطره شهدای روحانی اظهار داشت: در همین راستا دومین یادواره ۴۵ شهید روحانی استان ۲۸ مرداد سال جاری در حسینیه اعظم زنجان برگزار شد.

حجت الاسلام صفی یاری در ادامه با اشاره به لزوم ترویج وصیت نامه شهدای روحانی، تأکید کرد: در راستای تبیین و نقش روحانیون در جامعه باید زندگی‌نامه شهدای روحانیون در آینده منتشر شود و خوشبختانه این مهم توسط سازمان انجام می گیرد.

این مقام مسؤول در ادامه تأکید کرد: شهدای روحانی پیشگامان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند و امروز دشمن با جنگ نرم وارد عرصه شده و در این میان تمام روحانیون باید نسبت به آگاه‌سازی افکار عمومی فعالیت کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در ادامه با اشاره به ضرورت تلاش روحانیت در عرصه های دینی، افزود: روحانیان نقش بسیار مهمی در جامعه دارند و باید برای اعتلای فرهنگ دینی و ارزش‌های اسلامی تلاش کنند.

وی در پایان با بیان مجدد ضرورت بزرگ داشت مقام شهدای روحانی، اظهار داشت: روحانیان نقش بسیار مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارند و باید برای اعتلای ارزش‌های اسلامی تلاش کنند. انتظار داریم یاد و خاطره شهدای روحانی بیش از گذشته تبیین و تقویت شود./935/د103/ب1

ارسال نظرات