۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸
کد خبر: ۵۷۵۵۵۲
بابایی صالح در گفت‌وگو با رسا:

وحدت و همدلی رمز عبور کشور از مشکلات اقتصادی است

عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه وحدت و همدلی رمز عبور کشور از مشکلات اقتصادی است، گفت: نخبگان و اندیشمندان با موضع گیری در برابر دشمنان داخلی و خارجی به ایجاد وحدت ملی اقدام کنند.
بابایی

روح الله بابایی صالح عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان اینکه امروز دشمن با هجمه های گوناگون درصدد ضربه زدن به اصل انقلاب است، گفت: وحدت ملی ضامن حفظ کشور و رمز مقابله با هجمه‌های دشمن است.

وی افزود: امروز نخبگان و اندیشمندان کشور باید با موضع گیری در برابر دشمنان داخلی و خارجی به ایجاد وحدت ملی اقدام کنند تا کشور از این مرحله سخت با سربلندی عبور کند.

بابایی صالح با بیان اینکه دشمنی استکبار با اصل انقلاب اسلامی است، ابراز کرد: اگر اسلام آمریکایی و اسلام انگلیسی در جامعه ما حاکم بود به هیچ عنوان دشمنان نسبت به انقلاب کینه و عداوت نداشتند همانطور که امروز کاری به عربستان وهابی ندارند بنابراین دشمن با اسلام ناب محمدی دشمنی دارد.

عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اینکه دشمن از تفکر و گسترش اندیشه شیعی در هراس است، اظهار داشت: از شاخصه‌های مهم در تفکر شیعی استکبار ستیزی و عدالت خواهی است، همچنین شهادت طلبی از افتخارات شیعه به شمار می‌رود از این رو دشمن نمی‌خواهد تفکر شیعی در جهان گسترش یافته و موجب بیداری ملت‌ها شود.

وی ادامه داد: امام راحل انقلاب اسلامی را بنا نهاد تا زمینه‌ای برای بیداری اسلامی باشد و ما امروز این بیداری را در جوامع اسلامی مشاهده می‌کنیم بنابراین ما باید در مقابل بحران‌های اقتصادی، تهدیدات و تحریم‌ها اتحاد و انسجام خودمان را حفظ کنیم و زیر بار هیچگونه زورگویی‌ و ذلت مستکبران نرویم.

بابایی صالح با بیان اینکه در سایه وحدت و همدلی است که می‌توانیم پیروز و سربلند از مشکلات اقتصادی عبور کنیم، خاطرنشان کرد: نخبگان باید با بصیرت افزایی در جامعه به همه بفهمانند بفهمانند که دشمن ما آمریکا و اسرائیل است و هرگز از حمایت انقلاب اسلامی دست برنخواهیم داشت./813/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات