۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۱
کد خبر: ۵۷۵۵۲۶
مسؤول فرهنگی مؤسسه خیریه فاطمه الزهرای اهواز خبر داد؛

توزیع هزار و ۵۰۰ کیف و نوشت افزار در میان دانش آموزان نيازمند

حجت الاسلام محمودی با اشاره به ناتوانی بسیاری از خانواده ها در نام نویسی و تهیه نوشت افزارهای فرزندان برای تحصیل، گفت: امسال هزارو ۵۰۰ کیف به همراه نوشت افزار در اختیار دانش آموزان بی بضاعت تحت تکفل مؤسسه قرار داده می شود.
حجت الاسلام علی محمودی، مسؤول فرهنگی مؤسسه خیریه فاطمه الزهرا(س) اهواز

حجت الاسلام علی محمودی، مسؤول فرهنگی مؤسسه خیریه فاطمه الزهرا(س) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه مؤسسه افزون بر تخصیص سبد کالا برای خانوارهای نیازمند توجه ویژه ای به مباحث فرهنگی، اخلاقی و تربیتی کودکان و دانش آموزان خانواده های آسیب پذیر دارد، خاطرنشان کرد: در مناطق محروم و حاشیه ای که مورد طمع و هجمه های احمد یمانی و وهابیت است، مؤسسه فاطمه الزهرا برنامه های مختلفی از قبیل پاسخ به شبهات برگزار کرده است که شاهد استقبال قابل توجهی از خانواده ها هستیم.

مسؤول فرهنگی مؤسسه خیریه فاطمه الزهرا(س) اهواز با بیان ضرورت تبلیغ چهره به چهره و حضور روحانیت در حسینیه ها و مساجد عنوان داشت: بهترین روش برای القای آموزه های دینی برقراری ارتباط مستقیم با جوانان است چرا که امروزه مخاطبان منابر بیشتر افراد سالخورده هستند

حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه هزار خانوار تحت تکفل مؤسسه هستند، افزود: بسیاری از خانواده های فقیر بخاطر شرایط نامساعد مالی عاجز از نام نویسی، تهیه لباس فرم و کتاب های فرزندان برای تحصیل هستند؛ از این رو مؤسسه فاطمه الزهرا برای سال تحصیلی جدید تهیه کیف و نوشت افزار دانش آموزان و همچنین نام نویسی و تهیه لباس فرم دانش آموزان خانواده های بی بضاعت را متقبل شده است.

وی تصریح کرد: چنین رویه ای همه ساله از سوی مؤسسه دنبال می شود و امسال نیز هزارو ۵۰۰ کیف به همراه نوشت افزار در اختیار دانش آموزان بی بضاعت تحت تکفل قرار داده خواهد شد.

مسؤول فرهنگی مؤسسه خیریه فاطمه الزهرا(س) اهواز با اشاره به اینکه مؤسسه به کارهای فرهنگی توجه ویژه ای دارد، اظهار داشت: حضور روحانی به عنوان مسؤول فرهنگی یکی از شرایط اعلان شده به مسؤولان شعبه های مؤسسه در استان است تا کارهای فرهنگی از قبیل کلاس های تربیتی و دینی برای خانواده های تحت پوشش، برگزاری مراسم های ولادت و شهادت اهل بیت(ع) و برگزاری ایستگاه های صلواتی در منطقه تحت پوشش خود را انجام دهند.

حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه بنیانگذار مؤسسه فاطمه الزهرا یک روحانی است، گفت: این روحانی بزرگوار سازنده مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) کوی سعدی است؛ چنانچه در تأسیس ۸ تا ۱۰ مسجد با کمک های خیران نیز شرکت کردند.

وی در پایان با اشاره افطاری ساده در ماه مبارک رمضان تحت عنوان افطار صائم عنوان داشت: در عید سعید قربان، ۱۶۵ قربانی با کمک خیران تهیه و پس از ذبح در میان خانواده های تحت تکفل مؤسسه توزیع شد./۹۴۵۶/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات