۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۹
کد خبر: ۵۷۵۴۴۶
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم:

طلبگی بهترین راه برای سعادت انسان است

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با تأکید بر این که طلبگی بهترین راه برای سعادت انسان است، گفت: طلبگی گام برداشتن در مسیر انبیای الهی است و باید قدر این لباس را بدانیم.
سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین واعظی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین واعظی، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، عصر امروز در جمع طلاب حوزه علمیه امام رضا(ع) شهرستان اندیکا، با تأکید بر این که طلبگی بهترین راه برای سعادت انسان است، اظهار داشت: طلبگی گام برداشتن در مسیر انبیاء الهی است و باید قدر این لباس را بدانیم.

مشاور عالی رئیس قوه قضائیه با اشاره به اهمیت تبلیغ در دین مبین اسلام، بیان داشت: کسی که مردم را آگاهی می بخشد باید خود نیز نسبت به آن مساله آگاه باشد تا بهتر بتواند مردم را هدایت کند.

حجت الاسلام والمسلمین واعظی با تأکید بر این که در امر تبلیغ باید برای مردم همچون آینه تمیز و صاف باشیم، ابراز داشت: باید بین خود و خدا را اصلاح کنیم تا بتوانیم در امر تبلیغ موفق عمل کنیم.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: کسی که به دنبال خدمت به مردم است خداوند متعال راه خدمت را برای او فراهم می کند و موانع را از مسیر خدمت برمی دارد.

مشاور عالی رئیس قوه قضائیه با اشاره به دوران جوانی، خاطرنشان کرد: دوران جوانی بسیار مهم است و نفس جوان از هر گونه گناه و آلودگی پاک است که باید سعی کرد این پاکیزگی را حفظ کرد و برای رضای خداوند متعال نگه داشت./9461/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات