۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸
کد خبر: ۵۷۵۳۰۹

هراس صهیونیست‌ها از جنگ احتمالی با حزب الله پایانی ندارد

محافل نظامی رژیم صهیونیستی با اذعان به توان بالای جنگی مقاومت لبنان، از حزب الله به عنوان ارتشی به تمام معنی و مبدع تاکتیک جنگ تونلها در خاورمیانه نام می برند.
حزب الله سوریه

به گزارش خبرگزاری رسا، رسانه های رژیم صهیونیستی از رزمایش گسترده ارتش این رژیم برای جنگ احتمالی با حزب الله لبنان که از روزهای گذشته شروع شده است، خبر دادند.

یکی از ژنرالهای ارتش رژیم صهیونیستی در گفتگویی با یک رسانه صهیونیست اذعان کرد: حزب الله دومین ارتش بزرگ خاورمیانه پس از ارتش اسرائیل است.

آویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز تاکید کرد: اسرائیل در هیچ جنگی از زمان جنگ سال ۱۹۶۷ پیروز نشده است. طبق برآورد راهبردی اسرائیل در سال ۲۰۱۸ ؛ حزب الله دشمن اول و پس از آن ایران است و حماس در مکان سوم قرار دارد.

بر اساس گزارش پایگاه صهیونیستی «ینت»؛ حزب الله ارتشی تمام معنی است.

این رسانه به نقل از یک افسر عالی رتبه تیپ شمالی ارتش رژیم صهیونیستی آورده است: حزب اله مدرن، سریع، سیار و کوبنده است. حزب الله کارایی بالایی دارد و طی چهار سال جنگ در سوریه تجارب گرانبهایی کسب کرده است. حزب الله هم اکنون توان نظامی جدیدی دارد مانند قدرت مانور دادن در سرزمین دشمن.

منابع نظامی رژیم صهیونیستی به سلاح های جدید، سیستم های دید در شب عالی، سلاح جنگی الکترونیکی و صدها پهپاد و موشک های سنگین به همراه خمپاره ها نزد حزب الله لبنان اشاره کردند.

محافل نظامی رژیم صهیونیستی به تمرینات نظامی این رژیم برای جنگ در زیر زمین، به کار گیری جنگ الکترونیکی، آمادگی تیراندازی از پشت بام منازل و پنجره های ساختمان های بلند پرداختند و اینکه گروه موسوم به گدعون با ۲۴ هواپیمای جاسوسی هر شیءیی که سینکال صادر کند را رصد خواهد کرد.

رادیو رژیم صهیونیستی نیز در گزارشی به نقل از منابع امنیتی این رژیم به بحث تونلهای حزب الله اشاره کرده و اینکه حزب الله شبکه گسترده ای از تونلها در جنوب رود لیتانی در اختیار دارد. آنچه حماس دارد در مقایسه با تونلهای حزب الله به مثابه بازی کودکانه است.

بر اساس گزارش رادیو رژیم صهیونیستی؛ حزب الله تاکتیک تونل را به خاورمیانه عرضه کرد و حماس این تاکتیک را از حزب الله آموخت. حزب الله شیوه جنگی تونلها را از نیمه دوم دهه نود قرن گذشته میلادی به کار گرفته و تجربه بیست ساله در این زمینه دارد و حزب الله بود که این تجربه را به حماس یاد داد./۸۴۷/ب۱۰۳/ع

منبع: مهر

ارسال نظرات