۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۵۷۵۲۸۶
مدیر مدرسه باقرالعلوم رامهرمز خبر داد؛

عمامه گذاری طلاب در عید غدیر خم

حجت الاسلام منصوری از عمامه گذاری ۳ تا ۶ طلبه مدرسه باقرالعلوم رامهرمز در عید غدیر خبر داد.
حجت الاسلام منصوری، مدیر مدرسه باقر العلوم رامهرمز

حجت الاسلام سامی منصوری، مدیر مدرسه باقرالعلوم رامهرمز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه براي سال تحصيلي جدید پذیرش طلبه صورت نگرفت، خاطرنشان کرد: 8 طلبه را به مرکز معرفی کرده بودیم اما به علت عدم کسب امتیاز لازم در مصاحبه ها پذیرش نشدند؛ از این رو  توجه مان را از هم اکنون برای جذب طلبه های بااستعداد در سال تحصیلی 99 ـ 98 معطوف کردیم.

مدیر مدرسه باقرالعلوم رامهرمز با بیان اینکه در عید غدیر 3 تا 6 طلبه ملبس خواهند شد، افزود: بنا داریم تا از آیت الله موسوی جزایری، زعیم حوزه های علمیه خوزستان برای حضور در مراسم دعوت کنیم و در صورتی که قادر به عدم حضور باشند، خدمت معظم له خواهیم رسید.

این مقام مسؤول بیان داشت: چند روحانی را به عنوان استاد به مرکز مدیریت معرفی کردیم تا از این طریق دیگر نیازی به جذب استاد خارج از استان و شهرستان نداشته باشیم.

حجت الاسلام منصوری با اشاره به اینکه در راستای تربیت استاد و کادر بومی برای مدرسه دوره ویژه ای در نظر گرفته شده است، افزود: هستیم، ادامه داد: همزمان دوره هایی برای دانش آموزان جهت جذب در حوزه و ایجاد آمادگی فکری و روحی برای تحصیل حوزوی برگزار کردیم.

وی گفت: در بحث تدریس، 5 نفر به مجموعه اضاف خواهند شد و در دوره های ویژه با متد و شیوه های تدریس و کلاس داری آشنا می شوند./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات