۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۵۷۵۲۸۴
لطفی:

جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب با تبیین دستاوردهای نظام همراه است

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: در مراسم چهلمین سالگرد انقلاب باید دستاورد‌های انقلاب با بیانی شیوا و گیرا برای مردم عنوان شود.
نصرت الله لطفی

به گزارش خبرگزاری رسا، نصرت‌الله لطفی در سومین جلسه ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی که در استانداری قزوین برگزارشد، اظهار داشت: دستاورد‌های انقلاب با بیانی شیوا و گیرا باید برای مردم عنوان شود تا جامعه در جریان اتفاقات قرار گیرند و بزرگداشت انقلاب اسلامی نباید به عنوان یک مراسم سالانه مشاهده شود چرا که امروزه کشورما شرایط ویژه‌ای را تجربه کرده و باید نگاه ویژه به انقلاب فرهنگ‌سازی شود.

وی ادامه داد: آمریکا از دوران گذشته، کینه‌ای قدیمی با ایران داشته است که روز 28 مرداد نمایش‌دهنده جرائم و جنایات استکبار در ایران به علت دشمنی‌های موجود است و جوانان ایران باید با تمام شکوه و اقتدار در برابر فتنه‌های آنها مقابله کنند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور عنوان کرد: نگاه ما به سالگرد انقلاب آئینی و تبیینی است و باید با رسالتی که بر دوش داریم با قوای انقلابی و جهادی چهلمین آئین بزرگداشت انقلاب را برپا کنیم.

لطفی تاکید کرد: نطام ما دستاورد‌هایی همچون استقلال، خودباوری و اعتماد به نفس در کارنامه خود دارد و نباید مقصرمشکلات موجود در وضعیت اقتصادی و اجتماعی جامعه مطرح گردد چراکه این شرایط پیش آمده نتیجه اعمال خودمان است و مقصران ماجرا نمایندگان و دولت هستند که در انتصاب وزیران دقت‌ عمل ندارند.

وی گفت: دشمن در صدد است تا با بیرون کشیدن مردم و سردادن شعارهایی بی اساس، به نظام ضربه بزند اما باید با وحدت و یکپارچگی از مسیر اهداف دشمن دور شویم و با وجود تمامی مشکلات موجود، دستاورد‌های انقلاب و نظام را سربلند نگه داریم.

لطفی از تشکیل 21 کارگروه ملی در بخش‌های فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، مقاومت، بصیرت‌افزایی، بین‌المللی، سیاسی و دیگر حوزه‌ها برای هر چه با شکوه‌ برگزار شدن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی نیز خبرداد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی متکی به مردم است و دشمن باید بداند که چنین نطام مقتدری سقوط نمی‌کند و هرچقدر شبکه‌های ماهواره‌ای به تبلیغات علیه نظام بپردازند با در بسته روبر هستند.

وی خاطرنشان کرد: شرایط خاص در جامعه کنونی، حرکتی همسو بدون جریانات حزبی و سیاسی را می‌طلبد تا با شعار «افتخار به گذشته و امید به آینده» به تبیین حقانیت حاکمیت مردم سالاری دینی و دستاوردهای آن پرداخته و با تمام هشیاری، این ایام حساس را پشت سر بگذاریم.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات