۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۵۷۵۲۸۳
با حضور آیت‌الله مقتدایی صورت گرفت؛

تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم منسوب به حوزه علمیه خواهران

خانواده شهدای مدافع حرم منسوب به حوزه‌های علمیه خواهران در مراسم اختتامیه چهاردهمین اجلاس مدیران حوزه‌های علمیه خواهران تجلیل و تکریم شدند.
اجلاسیه مدیران مدارس علمیه خواهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سومین روز از چهاردهمین اجلاس سراسری مدیران حوزه‌های علمیه خواهران در حالی کار خود را پیش از ظهر امروز آغاز کرد که در متن آن مراسم تجلیل و تکریم از خانواده شهدای مدافع حرم منسوب به حوزه‌های علمیه خواهران با حضور آیت‌الله مرتضی مقتدایی در سالن بیداری اسلامی جامعه‌الزهرا(س) برگزار شد.

در این مراسم که افزون بر دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت‌پور مدیر حوزه‌های علمیه خواهران نیز حضور داشت، از همسران، خواهران و فرزندان شهدای مدافع حرم که در مدارس علمیه خواهران سراسر کشور تحصیل می‌کنند، با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

همچنین آیت‌الله مقتدایی به رسم تشکر از رشادت و شهامت شهدای مدافع حرم در پاسداری و پاسبانی از مرزهای عقیدتی و معنوی جمهوری اسلامی ایران، به خانواده آنان یک سفر مشهد مقدس هدیه کرد.

در این مراسم معنوی خانواده شهیدان محسن حیدری، ابوالفضل شیوانیان، روح الله مهرابی، مرتضی کریمی، احمد اعطایی، محمدرضا بیضایی، مهدی قره محمدی، اسدالله ابراهیمی، ابوالفضل راه چمنی، حسن رزاقی، محسن خزائی، محمدرضا الوانی، جمال رضی، یدالله ترمیمی، مصطفی خوش محمدی، تجلیل شدند.

خانواده شهیدان عبدالکریم پرهیزکار، محمد مسرور، محمد صاحبکرم، علی اصغر شنایی، علی جمشیدی، مصطفی زال‌نژاد، رضا حاجی‌زاده، موسی جمشیدیان و اسماعیل حیدری از دیگر خانواده‌های تجلیل شده در این مراسم بودند و در کنار آنان نیز حجت‌الاسلام کاشانی به عنوان مدیر استانی مدافع حرم از کرمانشاه مورد تقدیر قرار گرفت.

بخشی از مراسم اختتامیه چهاردهمین اجلاس مدیران حوزه‌های علمیه خواهران به ارائه گزارش کمیسیون‌های شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران اختصاص داشت و در بخشی دیگر جلسه پرسش و پاسخ که با حضور معاونت‌های آموزش، پژوهش، فرهنگی و تبلیغی، ارتباطات، اداری مالی، رییس مرکز برنامه‌ریزی و نظارت، رییس مرکز فناوری اطلاعات برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین بهجت‌پور مدیر حوزه‌های علمیه خواهران نیز در این مراسم که با شعار «مدرسه محوری، نگاهی درون‌زا به رفع کاستی‌ها» برگزار شد، با تقدیر و تشکر از برگزارکنندگان آن، گفت: در این اجلاس فرصت‌های مناسبی فراهم شد و بیش از ۳۰ مسأله مهم که گره کار بود با نظر مدیران به نتیجه رسید.

وی از آمادگی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برای تبدیل مصوبات مطرح شده به بخش‌نامه و ابلاغ آن خبر داد و ابراز امیدواری کرد که سال تحصیلی جدید با مجموعه برنامه‌های مربوط به رفع کاستی‌ها آغاز شود./920/پ202/ب1

ارسال نظرات