۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۵۷۵۲۸۱
امام‌جمعه شیراز:

طبل رسوایی آمریکا را باید به صدا درآوریم

امام‌جمعه شیراز گفت: با استفاده از فضای مجازی باید صدایمان را به گوش دنیا رسانده و طبل رسوایی آمریکا را به صدا درآوریم.
حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین لطف‌الله دژکام در سومین نشست تخصصی حقوق بشر آمریکایی در حرم شاه‌چراغ (ع) با بیان اینکه رهبری فرمودند در مورد حقوق بشر نباید دفاع کننده، بلکه حمله‌کننده باشیم، اظهار داشت: آمریکا ادعای خدایی دارد و می‌گوید هر کاری ما می‌کنیم درست است و این هژمونی را پس از فروپاشی شوروی سابق به تمام مردم دنیا غالب کرده است.

وی افزود: آمریکا معتقد است هم قدرت دارد و هم سلطه و هم توجیه برای کارهایش اما درواقع امروز این کشور رو به افول است ولی ما خودمان نیز که همراه ولی زمان بودیم، این امر را باور نکرده‌ایم.

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس همچنین گفت: ما امروز در خصوص مسئله حقوق بشر عقب هستیم و کار ما تنها اطلاع‌رسانی نیست و باید دید چکار کنیم که کوس رسوایی آمریکا زده شود اما متأسفانه در این مورد ضعف داریم.

امام‌جمعه شیراز با بیان اینکه ماذنه مسجد مسلمانان باید از آمریکای لاتین تا آن‌طرف ژاپن را طی کند و اگر این کار را کردید مطمان باشید هم‌صدا پیدا خواهید کرد، افزود: آمریکا ابزاری به نام رسانه دارد اما طبل توخالی است و ما باید مدعی حقوق بشر از آنان باشیم.

وی تصریح کرد: نباید از سروصدای توخالی آمریکا ترسید چراکه نگاه نافذ رهبری به ما می‌گوید که این‌ها چیزی ندارند و باید با شجاعت وارد میدان عمل شد.

امام‌جمعه شیراز تأکید کرد: اگر نشستیم و دست در دست یکدیگر سپردیم، مطمان باشید که درجا خواهیم زد و 40 سال به عقب خواهیم رفت.

حجت الاسلام والمسلمین دژکام در پایان نیز گفت: امروز فضای مجازی سرشار از مطلب است و هرکسی هر کاری که از دستش برمی‌آید باید به‌صورت آتش به اختیار انجام دهد.

منبع: فارس

ارسال نظرات