۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۵۷۵۲۸۰
مسؤول امور مبلغان تبلیغات اسلامی خوزستان مطرح کرد؛

پیش بینی اعزام بیش از هزار مبلغ در دهه ولایت

حجت الاسلام فردآقایی با بیان اینکه بازه زمانی سازمان تبلیغات برای اعزام مبلغان در دهه ولایت از ۳۰ مردادماه تا ۸ شهریورماه است، گفت: پیش بینی ما آن است که هزار و ۵۰۰ مبلغ و مبلغه را در این دهه اعزام کنیم.
حجت الاسلام احسان فردآقایی

حجت الاسلام احسان فردآقایی، مسؤول امور مبلغان و روحانیون تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک فرا رسیدن دهه امامت ولایت به فعالیت های سازمان در زمینه اعزام مبلغ اشاره کرد و گفت: بازه زمانی سازمان برای اعزام طلاب از 30 مردادماه تا 8 شهریورماه است.

مسؤول امور مبلغان و روحانیون تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه پیش بینی اعزام هزار و 500 مبلغ و مبلغه است، افزود: پوشش تبلیغی از 25 شهر به 30 شهر افزایش پیدا کرده است و امسال صیدون باغملک، آغاجاری امیدیه، زیدون بهبهان، حمیدیه و سردشت دزفول اضاف شدند ضمن اینکه مراکز فرهنگی، حسینیه ها و هیأت ها تحت پوشش برنامه های تبلیغی قرار می گیرند.

این مقام مسؤول محور اصلی فعالیت های تبلیغی مبلغان و مبلغه ها را غدیر، امامت و ولایت، آشنایی با سیره امیرمؤمنان، نقش دعا و عبادت در زدنگی برشمرد و گفت: حدود 100 مبلغ غیر بومی از استان قم نیز طی دهه ولایت در خوزستان حضور و در محل های تبلیغی مستقر و برنامه های تبلیغی را انجام خواهند داد.

حجت الاسلام فردآقایی ادامه داد: حجاب، جنگ نرم، حجاب، تولید داخلی، اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی در برنامه سخنرانی مبلغان گنجانده شده است.

وی برپایی ایستگاه صلواتی و اجرای مراسم های جشن و سرور را دیگر فعالیت ها در دهه ولایت برشمرد./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات