۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰
کد خبر: ۵۷۵۲۶۶
پزشکیان با قدردانی از حضور وزیر دفاع در نشست غیرعلنی:

دستاوردهای دفاعی کشور خواب دشمنان را آشفته کرده است

نایب رییس مجلس با تقدیر از عملکرد وزارت دفاع گفت: پیشرفت در دستاوردهای دفاعی کشور خواب تجاوز دشمنان به این کشور را آشفته کرده و آن ها دیگر نمی توانند طمع تجاوز به این کشور داشته باشند.
مسعود پزشکیان

به گزارش خبرگزاری رسا، مسعود پزشکیان در آغاز نشست علنی امروز (دوشنبه، 29 مردادماه) مجلس شورای اسلامی در توضیح جلسه غیرعلنی گفت: به دلیل روز 31 مرداد مصادف با روز صنعت دفاعی کشور، وزیر دفاع به همراه امیران و مسئولان حوزه دفاعی کشور در مجلس حضور داشته و گزارشی از تلاش ها و دستاوردهای این بخش به نمایندگان ارائه دادند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: وزارت دفاع اقدامات بسیار شایسته‌ای در حوزه دفاعی کشور انجام داده و در همین رابطه بحث هایی میان نمایندگان صورت گرفت، به طور حتم پیشرفت در دستاوردهای دفاعی کشور خواب تجاوز دشمنان به این کشور را آشفته کرده و آن ها دیگر نمی توانند به همین راحتی طمع تجاوز به این کشور داشته باشند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از مسئولان حوزه دفاعی کشور در وزارت دفاع که گمنام و با کمترین امکانات بیشترین دستاوردها را برای کشور ایجاد کردند تشکر و قدردانی می کنیم. به طور حتم مجلس شورای اسلامی یعنی کمیسیون امنیت ملی، برنامه و بودجه و اقتصادی تلاش می کنند برای این وزارتخانه در جهت افزایش قدرت دفاعی کشور اقداماتی انجام خواهد داد. از وزیر دفاع و مسئولان وزارت دفاع برای حضور در مجلس تشکر می کنیم.

ارسال نظرات