۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۵۷۵۲۵۷
صفار هرندی در البرز:

دشمن تلاش می‌کند زشتی‌ها را زیبا جلوه دهد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دشمنان تلاش می‌کنند که زشتی‌ها را زیبا و بدها را خوب جلوه دهند و در راستای تغییر جایگاه شهید و جلاد اقدام می‌کنند.
صفار هرندی

به گزارش خبرگزاری رسا، محمدحسین صفار هرندی در مراسم یادواره شهدای اصناف شهرستان فردیس که در سالن ولایت این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: اصناف و بازاریان در  همه مناسبت‌های ملی و مذهبی حضور  پررنگ دارند.

وی با بیان اینکه جریان اصناف یک جریان دارای سابقه و پیشینه است، افزود: امیدواریم این پیشینه تابلویی پیش روی افرادی باشد که در صنوف فعالیت می‌کنند.

صفار هرندی ادامه داد: گل‌های سر سبد این مجاهدان افرادی هستند که با افتخار لباس رزمندگان را به تن کرده  و جنگیدند که برخی شهید، جانباز و برخی ایثارگر شدند.

وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: شهدای کربلا برای حفاظت از امام زمان خود از جان خود گذشتند و این به دینداری تاکید دارد و این علاقه به امام و دینداری باید به همه ما ارث رسیده باشد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه شهدا وارد کارزار با دشمنان شدند تا از این مرز و بوم دفاع کنند، به سخنان امام علی(ع) اشاره کرد و افزود: جنگ فقط به معنای آن نیست که به جنگ برویم، برای ایفای این وظیفه می‌توانیم بصیرت افزایی، اقدام مثبت در راستای توسعه کشور یا همراه کردن دل خود با شهدا انجام دهیم.

وی با بیان اینکه دشمنان تلاش می‌کنند که زشتی‌ها را زیبا و بدها را خوب جلوه دهند و در راستای تغییر جایگاه شهید و جلاد اقدام می‌کنند، تاکید کرد: رسانه‌های خارجی به دنبال جریان‌سازی علیه کشور هستند و عده ای در داخل با آنها همراهی می‌کنند و دل به این ها می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه درست است که ما 40 سال برای برطرف کردن مشکلات فرصت داشتیم، خاطرنشان کرد: اما چه کنیم وقتی افرادی بر سر کارها گماشته شدند که توانایی‌های لازم را نداشتند.

وی با بیان اینکه اصناف جهادگران فی سبیل‌الله هستند، عنوان کرد: صنوف فقط کاسبان کوچه و بازار نیستند بلکه اصناف تمام حرفه‌های مختلف را شامل می‌شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه باید آمادگی در کشور ارتقاء یابد، گفت: نباید جای حق و باطل اشتباه شود؛ دلیل اصلی مشکلات دشمنانی هستند که از ابتدا می‌خواستند این نظام پا نگیرد.

وی با اشاره به اینکه فرض ما این است که برخی مسئولان خادم مردم هستند و گاهی برآورد غلط دارند، گفت: عده‌ای خیال کردند که با مذاکره با دشمنان می‌توان پیشرفت کرد و فرضشان این بود که با کوتاه آمدن برابر دشمن مسائل و مشکلات کشور حل می‌شود اما نه تنها مشکلات حل نشد بلکه بیشتر شد.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات