۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۵۷۵۲۵۳
ناظمی اردکانی:

دامنه فعاليت جبهه مردمی نيروهای انقلاب اسلامی توسعه می‌يابد

عضو شورای مرکزی جمنا گفت: با برنامه‌ريزی‌های انجام شده دامنه فعاليت جبهه مردمی نيروهای انقلاب اسلامی در سراسر كشور توسعه خواهد یافت.
جبهه مردمی

به گزارش خبرگزاری رسا، محمد ناظمی اردکانی ظهر امروز در جمع اعضای شورای استانی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل اظهار کرد: در حال حاضر دو جریان اصلی شامل جریان انقلابی و جریان غرب‌گرا در کشور فعال است و طیف بند‌ی‌های قبلی اعم از اصولگرایی و اصلاح طلبی به نوعی در چارچوب این دو جریان قابل تحلیل است.

وی با تاکید بر ضرورت تقویت جریان انقلابی اظهار داشت: جبهه مردمی فراتر از مرزبندی‌های احزاب و گروه‌های سیاسی با هدف تقویت جریان انقلابی به عرصه آمده است لذا فعالیت آن به پیروزی یا عدم پیروزی در انتخابات هرگز گره نخورده بلکه جبهه مردمی به دنبال توسعه و رشد ذهنیت و اندیشه انقلابی است.

عضو شورای مرکزی جمنا با بیان اینکه جریان غرب‌گرا از منابع مختلف ارتزاق دارد، ادامه داد: برجام نتیجه تلاش زیرکانه جریان غرب‌گرا بود که متاسفانه عده‌ای از دوستان انقلابی نیز تحت تاثیر جو روانی آن قرار گرفتند و امروز نتایج آن بر همگان روشن شده است.

وزیر سابق تعاون با تاکید بر اهمیت خودسازی برای انقلابی‌گری، گفت: تمرین انقلابی‌گری در قالب جبهه مردمی باید سرلوحه فعالیت‌ها باشد و لازم است اعضا به طور واقعی نه نمادین در کنار مردم بودن و فهم واقعی از درد آن‌ها را به نمایش بگذارند.

ناظمی اردکانی با اشاره به جلسات منظم هیات رییسه و شورای مرکزی جبهه مردمی کشور در طول یک سال اخیر، اظهار داشت: طی هفته آینده با معرفی اعضای هیات موسس جبهه مردمی استان‌ها، برگزاری انتخابات شوراهای شهرستانی و استانی با سازوکار مصوب شورای مرکزی آغاز می‌شود و در نهایت مجمع عمومی ملی در دستور کار خواهد بود.

منبع: فارس

ارسال نظرات