۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۵۷۵۲۵۱
نماینده مجلس خبرگان:

عمل به فرامین رهبر انقلاب برطرف کننده مشکلات کشور است

نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری گفت: ‌عمل به فرامین مقام معظم رهبری برطرف کننده مشکلات کشور است.
سعیدی گلپایگانی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام و‌المسلیمن محسن سعیدی گلپایگانی عصر امروز در نشست خبری خود به وضعیت موجود اقتصادی کشور اشاره کرد و اظهار داشت: عمل به فرامین مقام معظم رهبری برطرف کننده مشکلات اجرایی کشور است.

نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری گفت: تدبیر مقام معظم رهبری در اشراف به مسائل کشور و جهان و از طرف پیش بینی و آینده نگری او موجب آن است که در این پیچ تحریم و تهدید و فشار روانی ایران اسلامی به سلامت عبور می کند.

حجت‌الاسلام و‌المسلیمن سعیدی گلپایگانی به خویشتن داری مردم ایران در مقابل سختی ها و مشکلات اقتصادی اشاره و خاطر نشان کرد: هوشیاری و تعاون و همکاری موجب پیروزی ملت ایران بر مکر دشمنان است.

وی به این نکته که "ولایت فقیه هدیه الهی به مردم ایران است" تاکید و یاد آور شد: تا مردم ایران در رهروی از راه امام راحل و مقام معظم رهبری و در سایه سار نخل بلند قامت ولایت بوده و هستند این ملت هیچ آسیبی نخواهند دید و دشمنان آنان خوار و زبون می شوند.

نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری درک حساسیت شرایط فعلی را متذکر و از همه دولتمردان خواست و گفت: برای فائق آمدن بر شرایط فعلی وحدت را سرلوحه امور قرار دهند و از نظرات کارشناسان و خبرگان فن استفاده بهینه کنند.

حجت‌الاسلام و‌المسلیمن سعیدی‌گلپایگانی اقدامات برخوردی با مخلان اقتصادی را یادآور و بیان داشت: بسیج به عنوان شجره طیبه در این مسیر می تواند بیشترین کمک را به دولت داشته باشد.

وی نقش بسیج در مبارزه با احتکار و اختلال کنندگان در بازار را ستود و گفت: بسیج سرافرازنه در برخورد با احتکار کنندگان عمل کرده ‌و ادامه این روند توسط بسیج راه را برای اختلال در بازار می بندد.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات