۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸
کد خبر: ۵۷۵۲۰۶
مسؤول مدرسه علمیه گتاب بابل:

نا کارآمدی برخی از دستگاه ها منجر به شعله ور شدن جرایم اقتصادی شده است

مسؤول مدرسه علمیه گتاب بابل با بیان این که نا کارآمدی برخی از دستگاه های اجرایی منجر به شعله ور شدن جرایم اقتصادی شده است، گفت: باید با افرادی که با بی تدبیری خود موجب بروز مشکلاتی برای مردم شده اند برخورد قانونی شود.
مدیر مدرسه علمیه امام حسن عسکری آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام حسین تقی پور، مسؤول مدرسه علمیه امام حسین(ع) گتاب بابل یک شنبه در دیدار جمعی از مسؤولان این شهرستان با اشاره به این که متأسفانه جرائم عده ای از اخلاگران اقتصادی و مفسدان اقتصادی به اوج رسیده و متأسفانه مردم را به ستوه در آورده است، گفت: مردم غیور، شجاع و صبور ایران اسلامی از دیدن و شنیدن چنین اخباری عصبانی هستند.

وی با بیان این که نا کارآمدی برخی از دستگاه های اجرایی منجر به شعله ور شدن جرایم اقتصادی شده است، افزود: باید با افرادی که با بی تدبیری خود موجب بروز مشکلاتی برای مردم شده اند برخورد قانونی شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که یکی از دلایل قیام ملت بزرگ ایران اسلامی برچیده شدن فساد در جامعه بوده است، بیان داشت: نباید عملکرد عده ای قلیل موجب تعمیم دادن مسأله فساد به کل نظام اسلامی شود.

حجت الاسلام تقی پور با بیان این که اگر با فساد قاطعانه و به طور کاملاً قانونی برخورد شود ریشه آن خشکانده خواهد شد، خاطرنشان کرد: متأسفانه عدم برخورد قانونی با این مسأله موجب فراگیر شدن آن در بخش های مختلف کشور خواهد شد.

مسؤول مدرسه علمیه گتاب بابل با تأکید براین که دشمن تلاش می کند با پیدا کوچکترین نقطه ضعف در کشور آن را مسأله ای گسترده معرفی کند، تصریح کرد: نمی توان اشتباه یک مسؤول یا کارمند جزء در یک نهاد دولتی را به کل نظام ارتباط داد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که هنوز هم افراد مؤمن، متعهد و انقلابی بسیاری در سازمان ها و نهادهای دولتی حضور دارند که دغدغه آنها تنها خدمت به انقلاب و مردم است، گفت: اما دشمنان و بدخواهان انقلاب این نکات مثبت را نمی بینند و تنها به دنبال فضا سازی دروغین برای کشور هستند.

حجت الاسلم تقی پور با بیان این که مقام معظم رهبری فرمودند عده ای تلاش می کنند فساد را در کشور سیستمی معرفی کنند، افزود: این حرف بسیار باطل است، چون بخش مهمی از مسؤولان و کارمندان کشور انسان های متعهد و مؤمنی هستند.

مسؤول مدرسه علمیه گتاب بابل با اشاره به این که ملت ایران قیام کردند چون همه مسؤولان رده بالای رژیم سابق فاسد بودند، تصریح کرد: اما امروز شاید در رده های پایین کشور مواردی دیده شود که در برابر خدمات و اقدامات ارزشمندی که صورت گرفته به هیچ عنوان دیده نمی شود.

وی با تأکید بر این که باید برای مقابله با مسأله فساد باید یک وحدت نظر و همدلی ملی در کشور وجود داشته باشد، گفت: به طور حتم یکی راه های کاهش فساد در کشور، برخورد قاطع و قانونی با عوامل آن است.

حجت الاسلام تقی پور با بیان این که در حال حاضر یکی از مهم ترین مطالبات مردم از مسؤولان به ویژه دستگاه قضا مقابله جدی با عوامل فساد اقتصادی در کشور است، خاطرنشان کرد: باید با افرادی که آرامش اقتصادی کشور را به دلیل منافع شخصی خود بر هم می زنند با قدرت برخورد شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که نباید بگذاریم به دلیل عملکرد نادرست عده ای محدود، کل نظام و انقلاب زیر سؤوال رود، تصریح کرد: این بی انصافی است که کل دستاوردهای ارزشمند نظام اسلامی در چهار دهه اخیر به دلیل اشتباه و خطای تعدادی افراد معدود نادیده گرفته شود.

مسؤول مدرسه علمیه گتاب بابل با تأکید براین که مسؤولان ذی ربط نباید بگذارند عده ای در این کشور از فضای به وجود آمده در جهت منافع نامشروع خود سوء استفاده کنند، بیان داشت: اگر در برخورد با فساد در کشور یک عزم جدی وجود داشته باشد کسی به خود اجازه سوء استفاده نخواهد داد.

حجت الاسلام تقی پور با بیان این که انتظارات مردم از مسؤولان در حوزه اقتصادی به حق است و این وظیفه مسؤولان است در جهت تحقق خواسته های مردم تلاش کنند، خاطرنشان کرد: متأسفانه عملکرد مسؤولان در حوزه اقتصادی تاکنون رضایت بخش نبوده و نتوانسته مشکلات مردم را رفع کند./۹۵۰/پ204/ب1

ارسال نظرات