۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۵۷۵۱۷۸

حملات سازمان‌ یافته شهرک‌نشینان به مردم در جنوب نابلس

منابع فلسطینی از یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به جنوب نابلس در کرانه باختری اشغالی و زخمی شدن چهار فلسطینی در این حملات خبر دادند.
شهرک نشینان مسلح صهیونیست

به گزارش خبرگزاری رسا، چهار شهروند فلسطینی امروز در حمله شهرک‌نشینان صهیونیست به خودروی آنها در جنوب نابلس زخمی شدند.

به گفته منابع فلسطینی، شهرک‌نشینان شهرک صهیونیست نشین یتسهار که در اراضی شهروندان فلسطینی در جنوب نابلس احداث شده، به سوی خودروهای فلسطینی که بین نابلس و قلقیلیه در رفت و آمد بودند، حمله کردند که منجر به زخمی شدن چهار شهروند شد و خسارت زیادی به خودروهای مردم وارد کرد.

به گفته غسان دغلس مسئول پرونده شهرک‌‌های صهیونیست‌نشین در شمال کرانه باختری، حملات هدفمند و سازمان یافته شهرک‌نشینان به مناطق مختلف کرانه باختری از پنجشنبه گذشته همچنان ادامه دارد.

شهرک‌نشینان صهیونیست‌ با حمایت نظامیان رژیم، بارها به مردم و خودروهای آنها در نابلس حمله کرده و همچنین خسارت‌‌های زیادی به محصولات کشاورزی وارد کرده‌اند، در نتیجه این حملات چندین شهروند فلسطینی از جمله کودکان زخمی شدند.

شهرک‌نشینان طی 48 ساعت اخیر یک خودروی فلسطینی را آتش زدند و به منازل مردم در شهرک عصیره و روستای جالود در جنوب نابلس یورش بردند و 900 اصله درخت زیتون را در روستای اللبن،شهرک عرابه و روستای کرکر در نزدیکی رام الله قطع و یک چاه آب را ویران کردند، آنها همچنین شعارهای نژادپرستانه بر دیوارهای العیسویه و شعفاط در شرق قدس اشغالی نوشتند.

حملات قایق‌های جنگی رژیم صهیونیستی به قایق‌های فلسطینی

خبرگزاری فلسطین الان گزارش داد که قایق‌های جنگی ارتش رژیم صهیونیستی شب گذشته به سوی قایق‌های فلسطینی شرکت کننده در رژه دریایی در سواحل غزه آتش گشودند.

این قایق‌ها در رژه شکستن محاصره نوار غزه در سواحل غزه شرکت کردند./۸۴۷/ب۱۰۳/ع

منبع: تسنیم

ارسال نظرات